A divinazione in Epifania 19 di jinnaru - chì furtuna hè passata in Epifania Nuvole di u Gennau 18 à Gennaio 19?

Ci sò diverse fortune di l'Epifania in u 19 di ghjennaghju, chì sò stati utilizati da tempi antichi. Hè cresce chì questu ghjornu hè tremendu u putere, perchè tutti i predizioni seranu cusì veri. Pudete guess d'amore, soldi, u futuru è cusì.

A tradizione di divinazione in Epifania u 19 di jinnaru

Ci hè una quantità di règule, accetta è tradiziunalità assicate cù questu ghjornu. Dapoi u tempu anticu, si pensa chì, accadutu in Epifania, u 19 di ghjennaghju, a fortuna hè stata verita ch'ella hè pussibule, tanti pirsuni si praticà u so futuru in questa festa. Ci sò altre tradizioni siciliani cu stu ghjornu:

  1. U platu principalu di a vigenza di Natale hè un ochju, u restu di quale dopu à u manghjatu sò speduti à i pollastri.
  2. À a sera, ghjè accettata per cunsecrate l'acqua in u tèmpiu, chì pò esse usatu per lavà è piacè.
  3. Una tradizione antica è battaglia in u burchju. Hè cume chì à u Bautismu, l'acqua hà un putenza tremenda chì pò prutegà contra a maladie, dà forza è salvarà da un possible negativu. Ci hè da nutà chì ùn ci sò nè una regula per u bacinu in u burchju.

Divinazione da u 18 à 19 ghjennaghju Epifanìa

Se ci hè un desideriu di cunducerà un rituali per avvisu l'avvene, allura hè impurtante cunnosce una quantità di reguli necessarii per ottene i risultati più precisos.

  1. U locu ideale per a fortuna di Epifania l'u 18 di ghjennaghju hè un locu micca residente, per esempiu, una sauna o un attic. In i casu estremi, una sala cù accessu à u balconu.
  2. Nuddu bisogna sapiri di a rializazione di i ritu magichi.
  3. A stanza ùn deve mancu i misgi è parechji distruzzioni, per esempiu, timendu l'ore.
  4. Hè impurtante di rinuncerà u cinturione, crucialli, dissolve u capiddi è untieghjinu i nodi da i vistimenti.
  5. S'è guessing before going to bed, allura una candela sò deve esse situata in u cabinetti.

Fortune telling on Epifania u 19 di jinnaru

Per sapè chì pèrdite hà preparatu in u futuru, pudete cunducerà un guessing simple è chjamatu "7 vetru". Preparate seti navi idèntici, in quale per purtà artigliule chì anu diverse significati. Dopu questu, avete bisognu di chjude l'ochji è cambiassi i barche in i posti per ùn esse micca capisce chì induve l'ughjettu hè. Per finisce l'affucazioni à l'Epifania, u 19 di jinnaru, fendu a prublema per a pregunta: "chì fate a destinazione preparate per mè?" E à sceltu chjaranu unu di e vetru. I so cuntenutu serà interpretatu:

A divinazione in Epifania u ghjennaghju di u 19 ghjè per l'amore

Più spessu di i soliti usu di usu utilizzate modi diffirenti di predizioni per capiscenu questi nantu à a so vita persunale. Hè intesu interessanti di dì fortuna di cuniatura in Epifania u 19 di ghjennaghju cù l'agulla. Per fà u rituali, avete bisognu à preparalli dui agullaghji è di ricchisce cù un grassu, per esempiu, mantellu o mantarè. Hè impurtante chì tutta a superficia di l'aghjunghjenu sò slippery. Scrivite un vinu nìuricu di acqua, mette nantu à una tavula è bassa cù aghjunti. Dopu quì, pudete dumandà una dumanda nantu à a relazione cù una persona particulare. Interpretazioni sò realizati, cuncintrau supra u cumportamentu di l'ague:

  1. Se l'aghjunti passau à u fondu, questu hè un signu dolci, foreshadowing trouble. Stu cumpurtamentu pò esse da u fattu chì l'aghjunti sò stati pocu ligne.
  2. Se l'aghjunti si sò cungregati, questu quì hè indicatu una relazione cale è sentimenti sinceri.
  3. Se l'aghjunte sò "frozen" è ùn hè osservatu un impurtante, questu hè una relazione fresca. A divinazione in l'Epifania u 19 di ghjennaghju indicazione chì u Giver abbanduneghja a stanza, è una altra persona cambia i cuntenenti in puszione postu è mette sottu una munita, sottu l'altre - un prughjettu crumpled, è a terza falza in voce.
  4. Se l'aghjunte sò siparati, a rilazioni finiscinu, perchè ùn perdi u tempu è spiranza chì tuttu u so travagliu.

Fortune-Telling on Epifania on Jan 19

Ci sò parechje modi di predizioni chì avissiru aiutu à apre l'situazione in l'esfera finanziaria. Guessing simu nantu à l'Epifania annantu à u 19 ghjennaghju nantu à una prosperità passau sottu u schema:

  1. Pigliate e contene chì ùn deve micca esse trasparente, un prugettu di muniti è una prughjettu, chì deve esse fruttu. Per predicazione, bisognu di un assistente.
  2. U guesser abbandona a stanza, è una altra persona cambia e cuntenenti in bocca è mette sottu una muntagna, sottu l'altru - un prughjettu crumpled, è a terza falza in voce.
  3. A fortuneteller, senza aspittà, eletta una tazza è stonda à u cuntenutu. Se e muntagne anu truvatu, promete un bonu prufittu , una vittura vacca indica chì ùn esse micca cambiamenti in l'esfera finanziaria, ma una prughjettu crumpled denota chì e pèrdite è i pèrdite deve esse espertu.

A divinazione in Epifania 19 di jinnaru per u futuru

Parechje anu bisognu di sapè à u so avvene, per sapè di prublemi possibili è prucessi. Ci sò divinazioni semprici per Epifania u 19 di jinnaru, grazii à quale pudete amparà nantu à l'avvene di l'avvena è capiscenu s'ellu o vulete esse veramente o micca.

  1. Prima di vultà in dorme nantu à a vigilia di una festa, avete bisognu di scrive i vostri brame nantu à 12 foglie è i mette sottu un pillow. Hè impurtante chì deve un pezzu di carta vacanti. In a matina aghjunghjendu nantu à u lettu, at random, aghjunti una nota è vede cumu ci saranu ghjustizia. Se u papetu hè puru, indicate chì in u futuru impegnu ùn cambianu nunda.
  2. Per fà una furtuna di davanti à l'Epifania, u 19 di ghjennaghju, avete bisognu di preparà un speculatore, da chì avete bisognu di scrivite u to sònniu cù u dettu. Pone a superficia reflectante sottu à u lettu, sparghje soprattuttu una piccula rame spruce. Se a scritta sparisce in a mattina, u scritu sarà real.

Divinazione per Epifania o 19 di ghjennaghju pè i zitelli

In a festa di l'Epifania, pudete duverà una ceretta simplicissima per sapè chì quanti nichi saranu in l'avvene è di questu genere.

  1. Hè necessariu di filu un fille rosu à l'annu di casu per fà un pèntulu. Senza u so manu dritta è pigliate qualchi respirazioni. I dites anu spàrghjenu.
  2. Prima, l'anellu deve esse passatu trà l'antinatu è u mandolinu, è poveru pusà nantu à u centru di u palme.
  3. Per amparà u significatu di a fortuna di l'Epifania Eva in u 18 di ghjennaghju, fighjate à u muvimentu di l'annu. Se si cuminciò à girate in un círculo, cè perde a prima picciotta, è se in a direzione opposta - u zitellu.
  4. Dopu quì, diminuite u decoru trà i dete trè volte è repite u prucedimentu. Carri tali manipulazioni prima di l'annu ùn ceuta di spustà in tuttu. U numaru di ripitizioni mostra u numeru di zitelli.

I manere di divulge in Epifania u 19 di jinnaru

Ci hè parechje divinazione, per quale si trovanu diversi oggetti. Hè impurtante de cunsiderà chì tali ritimu magicu ùn attrughjenu micca solu boni, ma dinò malice spiritu, per quessa hè bisognu di prutezzione in casa. Per questu scopu, crià i chjassi crosse nantu à marcaghji di a finestra è porte. Dopu à a fortuna di l'Epifania l'18 di ghjennaghju, prima di vultà à u lettu, hè cunsigliu per lavà l'acqua sante o à l'almenu aduprà una regula.

Fortune telling on maps for Epifania u 19 di jinnaru

Per avè avvisu u destinu di carte spissu usati chì dari risposti detallati à parechji duminii. Pudete fà cunnessu diversi, è quì sò l'avucatu simplice à l'Epifania o 18 di ghjennaghju nantu à i carte:

  1. Pigliate una pratica simplicissima chì ùn era micca usata prima per u ghjocu. Prima, fate un desideriu , postu l'allinjamentu. Stir the pack è pona in quattru pila. In u primu, è in altri, avete bisognu di truvà cunsiglii. Interpretazione mostra chì i più àcesi in a prima pila, più forte a probabilità chì u desideriu sarà reale è cusì.
  2. Se ci sò i mape gypsy, u significatu di quale si pò cumprènniri da l'imàgine, po distribuzione in quattru fille di novi carte. Truvate a carta di "Unexpected Joy", chì hè a personificazione di a fortuna. A mappa chì hè nantu à u manca hè u passatu, è u futuru hè à diritta, a serie nantu à i pinsamenti, è da quì sottu ponanu ostaculi.
  3. Scrivite chì furtuna nantu à l'Epifania annantu à u 19 di jinnaru pò esse fattu cù u mapaggiu, vale da dì à a versione Tarot. Lay out nine cards in three rows: u primu hè quellu chì era, u mediu hè quellu chì hè, è u fondu hè quellu chì serà. U significatu di u Tarot pò esse truvatu quì.

Divinazione in Epifania u 19 di jinnaru nantu à carta

Per sapè annantu à l'avvenimenti di u futuru vicinu, pudete aduprà un ritu simplici. Avete bisognu à passà solu per chì e cose. Per a divinazione in a nuttata di Epifania, u 19 di jinnaru, rinfriscà un fogliu biancu di carta, pusendu in un platu è pona nantu à u focu. Sì tutti i rotolle sò brusgiate è solu e cèni di cendri stanu, tutti i prublemi finiscinu quandu prestu, è vene una banda bianca di vita. Quand'elli sò prisenti di carta, quandu esperanu cagiunà.

Divinazione in Epifania 19 di jinnaru nantu à cera

A divinzione di battisimu cchiù famosa hè u rituali cù l'usu di candele. Per predichjà u futuru nantu à a cera, hà bisognu à piglià un catu d'acqua, è ancu preparanu una cullette è parechje candele. Guessing on Epifania l'18 di ghjennaghju nantu à a cera hè fatta cù stà scopu:

  1. Una sola candela ci hè bisognu à spalle, per fassi dunchi, pò esse acquistatu per un frenu veloce. Pusciau in una cucaraia è cuminciau a crescente nantu à a seconda candela chjappu.
  2. Quandu a cera hè una licenza, drasticamenti l'abbanduneghja in l'acqua per formar una figura. Serà a interpretazione di divinazione, per quale hè bisognu di mette l' imaginazione .

Eccu alcuni interpretazioni cumuni di a furtuna di cera: