Capelli di designatori russi

Truvà una bona demi-tempore o l'azardu invernu ùn hè micca a funzioni più faciule. Moltu spessu, ùn ci hè micca boni dirmi per cumprà un articulu di qualità, è per cumprà un pruduttu da un mercatu di massa, chì in uni settimi perdiri l'aparicio, ùn hè micca sensu. Una solu alternativa eccezziunale hè u stemma di i diseggituri russi chì creanu e so cullezzione in usu di i tendini dinamichi più belli. Quali marche ci duna attenzione?

  1. Asya Malbershtein . Inesanzu, Asya Malberstein hà travagliatu nantu à creazione accessori da u genuine cuir. Uni pochi anni fa, un disignu sedentariu piace à i fanelli cun una linea di eleganti robba. Furmagliu di a pruduzzioni russa era cusì in demanda chì Asya ùn limitava micca in una cullezione. L'assortiment di mudelli hè abbastanza larga - di capelli di cuci cù manichi curtite per i kimonos incredibbilmente eleganti.
  2. Cyrille Gassiline . E tazzi russi di donna russa di Cyril Gasilin sò distinti da a simplicità di cut, excellent quality of execution and cost democraticu. Usi curvuli classichi, ma cù l'aiutu di e dati brillanti dùnanu i prudutti di una aspetta moderna.
  3. Tanya Skazka . Hè stati capi prisenti in a Mercedes-Benz Fashion Week Mosca chì purtò a famosa ghita Tatiana Skazka. Utiliza e materia prima non tradiziunali è esperimenti cù u culore.
  4. Artem Shumov . In i cullezzione di stu talentu designer sò parechje mudelli creativi chì si sò perfettamenti ghjenti à u vestitori di ghjovani ghjovani chì prifiriscenu cosi novi.
  5. Liza Odinokikh . Sè i capelli di i fabricatori russi in u stilu classicu parle bellu è abbitanti, in i cullezzione di Lisa Lonely pudete vede i mudelli originali. U designer prefete a spirimintà cù fur artificiale.
  6. I Am . Ma assai dittagghi russi pruducini troppu chjucu, ma Daria Samkovich, u capimachine principale di a marca I Am, prefé to create patterns of this kind of plan. U scogliu di i culori classici, brillanti è pastici vi permettenu di creà l'imagine stylish è sentite còmpiu in ogni tempu.
  7. U numiru solu . A marca di San Pietroburgo, chì hè stata fundata da Alexander Shmagunenko è Nadezhda Beskrovna, amare di l'amatori di u stil brutali. Capelli d'amare di un kimono, è mudelli classic di culori naturali - una compra valutate.