E figliole di Demi Moore è Bruce Willis ponenu à scuntrà u publicu

I figlioli di a famosa coppia Hollywood - Demi Moore è Bruce Willis ùn sò micca a prima volta causanu una tempesta di emozioni è dispusizione in discussioni in a cumunità cù i so atti straordichi è stanzi. Questa ora i fossi fubbe fotografiatu pigliate un bagnu, unu per trè.

A snapshot, chì pronto pruvucita debates dilatu in a reta, hè publicata in u so Instagram da l'heiressita più nova di a coppiu stella, Tallulah.

E e figliole di Moore è Willis ùn seguitanu micca in i passi di i so parenti, ma certe duverebbe pussibile u talentu di scandalizà quelli in u circondu. Allora, Rumer, Scout è Tallulum ripercuttu scandalous photos senza underwear, amparatu armpits unshaven e una mancanza di depilazione in altre parte di u corpu, participanu à e prumuzioni di u muvimentu feminista è di diversi manifestazioni.

A "trinity trinity"

In a stampa editata da Tallulah, trè sisti, cumpritamenti nudi, pigliate un bagnu. No tutti l'abbunati anu trattatu bè trattatu bè sta publicità è hà chjamatu e figliole di famiglie paisani "una trinità strana".

Certi seguitori trovanu a foto apprupriata solu per l'archiviu di famiglia, è qualcunu suggeriu chì a publicazione hè disgusting è cunsigliata à i fratelli à pensanu nantu à i hygiene persunale. Ma ci era ancu più utenti di rispunsevuli di a reta chì anu perceive l'imaghjini cum'è una besta, forsi, micca bellu riescita.

Leghje ancu

Pensemu chì dui armari, Rumer è Tallulah eranu in una clinica di reabilitazione, in rehab. E li picciotti eranu trattu per a so addiction à l'alkohol, ma per un annu l'abbandunonu di e droghe illegale è ùn mancanu un forti forti.