Gigi Hadid scusava in una lettera aperta davanti à Melania Trump

In l'ultimi Music Awards, u mudellu è l'omosessuali Gigi Hadid facia scatula un picculu sketch per a prima dama di l'USA Melania Trump. L'attu di scrittura di scrittura à u spettaculu era un successu, cum'è dopu a parodia u mudellu duvite cercà parolle di justificazione.

Fighjure ghjuramentu, Gigi tutta è ghjucassi direttamente u rolu assuciatu à ella. U supermodelu cun limite i so ochji, facia e so bocca è disse cun un accentu Slavicu chì era tipicu di Melania:

Amassi u me maritu, u presidente Barack Obama è i nostri zitelli, Sasha è Malia.

A frasa prescritata da i scrittori hè stata presu da l'aspettu publicu di Melania Trump. Duranti a campagna di pre-elezzioni, a moglia di bilionaire hà dettu ripetuta causa di saccu di croce è sketches. A strada, per a frase chì Gigi hà dettu nantu à a mostra, Melania hè accusata di plagiu.

In ogni casu, l'accusazione parevanu frustrati è annunziati parechji americani. Immediatamenti dopu a trasmissione di l'esibizzioni, e rete soziale "splende" da discussione u sketch è a condimentazione di Gigi. Avianu l'inghjuliati di a prima dama di i Stati Uniti ùn anu micca elettu palori per u mudellu è l'accusonu d'ipocrisia:

Cumu pò esse (Gigi) parranu in sustegnu di a lotta contru a viulenza, se ella insulta persone è antichi racist. Hè stata vargottata di questu attu. Ci disgraziatu!

U supermodello ùn pò esse stallate u marchjendu in i redes sociais è hà avutu a scrivere una lettera aperta in u so Twitter cu disculpi. In a lettera Gigi hà scrittu cù a so propria, chì sinceramenti disprezza chì u sketch ùn era micca bè cumpresu bè. Sicondu a zitella, ùn era micca una impurtante improvisazione di u so parte, hà travagliatu da secondu u scrittore è pruvatu à cumpiarà u so rolu cum'è un capu à un livellu decentu. À a fine di a lettere apertu, Hadid esprimia a so speria chì Melania Trump hà capitu chì u formatu di u spettaculu hè divertente è spessu passa i limiti di normi morale permissibili.

pic.twitter.com/6NuxjKx68o

- Gigi Hadid (@GiGiHadid) 22 листопада 2016 р.

Sfortunatamente, i scritturi prufissiunali di u spettaculu ùn avianu micca previsti eventualità cunsechi di a parodia. A ora, l'affari di stampa di a prima dama ùn hà micca datu cumandamenti ufficiali, facendu per esse chjaru chì ùn ùn conta micca necessariu centru nantu à stu tema.

Melania Trump s'oposenta à i cyberbullying

A famiglia di Trump hà riiscitatu à e rivoluzione di i ghjurnali è di i paparazzi, sedendu per sensazioni è di scandalous details, perch'elli averebbiunu a realizazione di l'impurtanza di a lotta contru l'acne d'informazioni è l'accediraggiuniscenza.

Leghje ancu

La semana passata, Melania Trump, in u rolu di a prima dama, hà fattu in Pennsylvania è cuntò di l'iniziu di un grande prughjettu in u travagliu contru a persecuzione virtuale. Sicondu ella, adulescenti cù passatemps insolite, sò aspra un vittimi di l'intimidamentu, a persecuzione, cusì u travagliu devi esse iniziatu da un banc di scola. Mrs. Trump assicurò chì facià u so megliu per contru di u ciberbullying.