Trè torelli


San Marino hè situatu nantu à i piani di a muntagna di u Monte Titano . Questa muntagna hè famosa per i so trè poni, u più altu di quale si righjunghji à 750 m di livellu di u mari. Avvicinendu San Marino , vedi da afar chì in ogni chjappu di i trè ciacchi torrente da una torre fortezza di u tipu medievale. Sti turri sò simbuli di libertà è un tipu di visitatori di una carta di un statu pocu è indipendente.

Torre di Guaita

U più anticu è più famosu hè a torre di Guaita , chì hè stata custruita in u seculu XI è era usata com'è una prisión. Ci hè sopravvissuti à parechje ricostruzzioni è ricustruzzioni è sirviziu i Sanmarini cum'è una forte forte forte. A torre di Guaita hà una storia medievale è ancu una vista fabulosa. Hè custruitu da dui aneddu di mura, l'internu di u quale hè serve com'è una prigione finu à u 1970, induve anu cunclusu, per mancu, senza più di quattru mesi. In u so territoriu hà una capella catòlica cun altare. Oghje, a torre hè aperta à i visitadori è hè una attrazione turistica populari. Da a so altezza, u paisaghjeru stupidu di l'area circundante, magnifica vista di a costa Adriatica è i zoni vicini d'Italia.

The Tower of Chest

A seconda torre - Chesta (Fratta) - hè nantu à a più alta picca di a muntagna. Hè più ghjovana di Guaita per un seculu è hà sottuponutu ancu un gran numaru di ricostruzzioni. A torre di fortezza di Chest hè stata utilizata com'è una struttura di difesa di l'impurtanza strategica, hà stata a mantena una di e guarnigione militari, è parechji canti priziosi sò creati.

Oghje nantu à u territoriu di Chest hè u Museu d'Armi , chì hà una ricchezza richia di fretu è arme di focu, armature variante. Circa 700 spezie sò stati guardati quì. Un altru puntitu obligatoriu di u cumplimentu in questa furtizza hè visitatu i pratichi d'observazione in i torretarias per contemplate a panoramica di apertura d'incredibile bellezza.

Torre Montale

Da a torre di Chest, pudete vedere a torre solitaria, petite, ma bellissima Montale . Hè stata custruita per prutezzione di i casci in u seculu XIV. Dintra a torre hè vacante, in questa era una presida pricissa di ottu metri. A porta di l'entrata hè alta sopra a terra, rispettamente - l'ingressu per i turisti hè chjusa, a diversità di l'altri dui torres.

Tutti e trè torre di San Marino ponu esse bisognu di una visita, ognuna in u so modu vi serà pocu apertu per voi u telone di a storia di stu statu pocu è rigalà assai impresioni.