Piante in pastore per u invernu

Plantate i zappane in u invierno di parechji pare avventu riescevule. Fighjendu s'ellu si hè cusì.

Hè pussibule cultivà e pastori per l'inguernu?

Sicura chì, in particulare da l'atterenza per l'inviu sparse assai problemi, chì necessaria cumporta u travagliu di carotta in a primu mumentu.

A favori di zuppa di pastori sottu u invernu, è u fattu chì e surgenti accumincianu a prisenza digià à una temperatura di +3 + 4 ° C, è sappiutu per sustene a ghjàlisata à -4 ° C. Sì pieri cunnosci, pudete piglià una vendita prima.

Ma micca tutte carota soporta canse cambiamenti di temperatura, ci sò varietà speziale di carotta per l'inguernu.

Chì carota per plantà l'invierno?

I varietà cumuni sò:

  1. Nantes-4. Varietà assai savurosa è fretura fredda, ùn sviluppa bè nò solu in u sferimentu fertili, ma ancu in cundizzioni difficili. Siccomu l'apparizione di i primi rivolti prima di a vendita, solu 2 mesi passanu.
  2. Shantane-2461. A variità dolce di dulce, ripens micca cusì fasta cù i zappunti Nontiani, ma tolleranu perfetta ùn solu u friddu, ma ancu a mancanza di a quantità d'acqua necessaria.
  3. Unparallelu. U cugliera di questa variità cuntenenu una gran quantitata di carotene, ma canta speranza longa. Un pocu di più di 125 ghjorni passanu da l'emergenza di i currenti.
  4. Vitamina 6. A pulpa di u carottu a vitamina 6 hè assai suculpita è dolce, cù un altu cuntenutu di carotene. Ripens rápidamente, dà una gran verità.
  5. Losinoostrovskaya-13. Hè una crescita a resistenza à i friddi, hè una gustosa è pulpula assai succosa.
  6. NIIOh336. Longu almacenatu, cede una alta pruducennuà.
  7. Invernu di Mosca. Una variità tradizionale di carotte per a regioni più cintrali di Russia.

Comu impure a zucca per l'inguernu?

A mezzo di u successu deprezza da u situ correctu seeding:

Se a manzata poi ghjudiziu à ghjudizziunate prima di l'iniziu di i friddi stabile, cusì tutti i frutte moriri, cusì hè megliu di fàricci i zappunni in un chinu pocu ligatu, per esempiu, à a fini di nuvembre. E a preparazione di u tarritoriu stessu hè megliu finita prima di mità d'uttobre.

Comu cumincià, u pianu hè limputu di residue di vegetale è si sviluppà un ardu assai. In u travagliu, i fertilizanti sò aplicati: per metru quadru di terra - 2 kg di pus pusca, 25 g di superfosfatu è 10 g di sal di potassiu.

Se u tarrenu ùn hè micca solitu, ma u seru cumplicatu semi-decomposed hè statu intruduttu in questu (i freschi solu spooferanu a cattura).

Allora u situ s'hè trasfurmatu, tagliate i cimbali è fà rende. Questa prucedura hè fatta nantu à terrenu chjamatu in uttrovi. I fisichi sò stati prufondi (4-5 cm).

Preparatu cusì stu paese si deve stallate finu à a più ghjunta.

Siccome in l'uttùviru chiuvani in quarresistenti, i surdati sò cuparti di a film, altri ch'è l'acqua lasciarà.

U principale di regula per simenta carru per l'inguernu hè di suminà solu sere pesti. Se stu principiu hè violata, Zappunaghji ponu ghjudicate prima è mori da u friddu. Puderete solu ravagalli cù zucca è leutece - queste i cultalli s'arrivela prima è in a primavera designate l'arrangementu di i letti.

I chjassi sò cuparti di terra secca secca, turba è humus.

Certi cunsiglii cumuni nantu à cumu si prisentanu l'carotta per l'inguernu:

  1. Se u tarritoriu hè poviru, po hè pussibile di realizà un fertilizante di nitrogenu: 15-20 g / m2.
  2. In a primavera, quandu a nevada hè ghjunta, è a terra si pesa à secca, pudete caminari nantu à a superficia di u ripper.
  3. U pesti cuntrollu pò esse iniziatu 15 giorni dopu l'emergenza.