Trasfusione di sangue

Trasfusione di sangue hè una in injezzione intravasculare di u pezzu sanu o cumpunenti indipindenti. L'operazione hè cunsiderata difficili, cum'è quì hè un trasplante di u tessulu viventi. Stu prucessu hè chjamatu trasfusione di sangue. Hè attivamente utilizatu in a cirugia, traumatulugia, pediatria è altri campi medichi. Cù sta prucedura, u voluminu di sangue hè restituutu, cumu cun questu prugrammi, anticorrupti, eritrociti è cumpunenti cumpunamenu in u corpu.

Perchè u trasfusassi u sangue?

A maiò parte di a trasfusione hè realizata per risultatu di a perdita di sangue. A forma aguda hè a situazione quandu u pacienza perde più di un terzu di u volumu totalu in qualchì ora. Inoltre, questa prucedimentu hè indicatu per u scopu latinu, incontru di sangu e in operazione cumplessa.

U prucessu pò esse assignatu nantu à una basa persunale. Di solitu si trova cù anemia, malati emulatorii, prublemi purulenti septichi è toxicuschi severi.

Contraindicazioni di a trasfusione di sangue è i so cumpunenti

L'Hemotransfusion hè sempri cunziddiratu unu di i prucessi più riesciuti. Pudete disturbà fermu u travagliu di prublemi impurtanti. Per quessa, l'attizziunisti anu da piglià tutti i prucessi necessarisi prima di avè scupertu compatibilità è effetti possittori. Frà quì sò:

Inoltre, e femine in risatu sò quelli chì avianu a nascita problematique è e persone cù e malatie oncologica è parechji patologii di sangue.

Spessu, i medichi face u prucedimentu ancu cù pussibbilitati cumplicazioni, altrimente una persona ùn pò micca surviglià. À u listessu tempu, u trattamentu supplementu hè prescribed, chì impedisce e pussìbuli reazzioni negattivi. Duranti l'operazzioni, u materiale di u paciu hè spessu usatu in anticipu.

Consegenu di trasfusione di sangue

Per minimizzà l'effetti avversi possibbili di a prucedura, i duttori prescribanu assai prucessi. Malgradu questu, u prucessu pò ancu guidà unepo cumpetite. A maiò spessu, questu hè spressu in un luggeru aumentu di temperatura, chills è malurie. Ancu chì a trasfusione di sangue ùn hè micca cunzidiratu una operazione dolorosa, i sensazioni di disgrazia cumpariscenu. Ci hè trè tippi di cumplicazioni:

Tutte e reazione sò generalmente passanu rapidamenti è ùn anu micca effetti nant'à u funziunamentu di l'organi vitale.

A tecnulugia di trasfusione di sangue

Un principi speciale hè statu sviluppatu, secondu chì a trasfusione di sangue si svolge:

1. Indicazioni è contraindicazione sò determinate.

2. U gruppu è Fatturale Rhesus di una persona hè stata data. A maiò spessu, questu hè fattu dui volte in parechji casi. I risultati sò da esse u stessu.

3. Sceglite u materiale appruvamentu è evaluate visualmente l'adattazione:

4. U gruppu di u donatori hè novatu verificatu cù u sistema AB0.

5. Una prova hè tutta per a cumpatibilità indipendente in u stessu sistema è in u factor Rh .

6. Biològicu sample. Per questu, 20 ml di materiale di donante sò injected nel paciente trè volte à quattru 180 seconde. Se a cundizione di u pacifile hè stabile, l'aspirazione è u pulsu ùn hè micca aumentatu, Ùn ci hè micca vermiculite nantu à a pelle - u sangue hè cunsideratu adattatu.

7. U tempu di trasfusioni depende di a reazzioni di u paci. A media, hè pruduttu à una veloce di 40-60 guttili per minuti. Duranti u prucessu, u spécialiste deve monitorà constantemente a temperatura di u corpu, u pulsu è a pressione, è cuntenenu sempre avà l'indici.

8. Dopu à u prucedimentu, u duttore deve cumpientà tutte documenti necessarii.

9 Un paciistu chì hà ricivutu u sangue hè sicuru d'esse vistu cun un medico, almenu un ghjornu.