Stejar

Subculture trash appeared on the territory of the post-Soviet countries just a few years ago. Perchè, per questa parolla, hè nova. U traspurtadore hè u stilu di giovani chì pruteghja contru qualunque marcatu, regule è restrizioni. In u stilu di rossu è emo, hè parechje similitudu, ancu chì i zuccadori ùn inghjenenu cusì. Bright colors, extravagant make-up è hairstyles - parechji funziunalità pare pare in emo è cultura di baschi.

Per i raggruppi persunalizati pò esse un esempiu di mal gustu è l'absurdità. Questu hè duvuta à u so aspettu è modu di cumpurtamentu, perchè ùn sò micca infurmati nantu à u stile. I rapprisentanti di a direzzione di thrash tendenu à esce da a folla, disprezzanu a rutina è a constancia in apparizione.

U significatu di a parola "trash" in inglese hè basgiu, terra. A storia di a basa di ligna hè urdinata in l'America in i trent'anni di u seculu passatu. Questa parola chjamava i regulosi di a sucità, chì ùn hà micca ricunnisciutu a cultura americana. A parolla trash was associated with vulgarity e asociality. In ogni casu, tra i ghjovani ghjente hè stata altamente famosa è i ghjovani ghjovani è e zitelli volenu unisce à a trascurazione sottucultura.

Cumu fà sporta?

Per trasfurzzà a buccia, hà bisognu di sapè per traspondere trash, è ancu per fà u cumpurtamentu adattatu è di hairstyle.

  1. Riso bagnu. U principale di regula in l'stile di a robba trash is l'absenza di alcune regule. U stile di bumpete vi permette di cunghjuntà ancu i punti più pocu d'u vestitori. Numerosa accessori di u plastica, u paper, u metale, piercings è tattoos, T-shirts cù l'imaghjini di i caratteristi di caricatura, tutazzi brillanti, diadema à capelli - hè una di l'opzioni per l'apparenza di u bagnu picciu.
  2. Hairstyles in u stilu di rossu. A cosa principale in hairstyle in u stilu di u bagnu hè un corru vidu. U capelli ponenu in tinghji in un colore, o fàghji culu brillanti. Perchè i capiddi sò adattati corsi neri, blu, rozi, gialli, verdi è altri culori. A lana alta, fissa cun vernice o espuma - hè u piu novu più in u stile di rossu. Trash trash can be with a long bang or a different length of locks. Inoltre, per questu locu di sta stili africana plaits e dreadlocks.
  3. Trash makeup. Trash makeup hè distinatu da brillo è scossa. Cù l'aiutu di u cumpagnu di una macchina, pruvate di creà una imagina ghjustu contru à u cuncettu di bellezza è stilu. Per creà a furmazione di cicliche ne hà bisognu: fissure falze, tinta nìvuru, u lamentu biancu, u culore di l'ochju à l'ombra. A cosa principale in u spaziu di rossu hè di rinfriscà l'ochji. Utilizendu un scuru luce o eyeliner, circate u circondu di l'ochju, fannu flecci per dà l'occhi un cuteddu di u ghjattu. In seguitu, avete bisognu di metterà una ombra nantu à tutte e parolle finu à i cattivi. Violeta, verde, argentu, rosa, blu - sò quessi i culori più populari di l'ùmmira trà e femminili. Ma u lipstick in a maquillaje di bashite pò esse pallidu rosa o novu.

Trash fashion

Unu di i fundatorii di u stilu di trash in vestiti hè u mudellu di Audrey Kitching. Audrey hè unu di i primi per apparenza in a soziunità in e cose chì cuntrastate bè cù i diritti di a moda. Inoltre, questu stilisticu hè preferitu per muduli famusi di Trash cum'è Zui Suicide, Hannah Bet, Alex Evans, Brooklyn Bones è altri.

Tutti i rappresentanti di a trascultura subcultura, in più di u desideriu di saliate fora, unisce a vuluntà di mostrarà a so individualità è imaginazione illimitata. In genere, i giovani è i ghjovani sò amatori di stu stile. Truvà un bagnu picciottu nantu à l'età di 20 hè quasi impedente.