A paternità puttana

In le legislazione actuelle hè una "presunzione di paternità". Sicondu ella, u cô maticiu ricunniscianu automaticamente u babbu di u zitellu se u zitellu hè natu in u matrimoniu, è ancu prima di l'annu di u periodu di 300 ghjorni da a data di u divorziu. Sicondu parechji fonti, u 30% di i zitelli nascuti in un u matrimoniu sò cuncipiti d'omi straneri, cusì a pràtica di paternità sfida hè diventata più ricunnisciute.

A basa di l'affirmazioni di pretendimentu per paternità sfidau, una persona chì hè ufficiale u ricunnisciutu hè u dirittu di dumandà a rimorca di e so dati da i ducumenti civili in i seguenti:

Hè impussibile di sfida à paternità in i seguenti cases:

Cumu sfida a paternità?

A contestazione di paternità hè pussibile solu in un procedimentu giudiziu si ci sò boni ragii per pruvinenza contruente. A maiò spessu, a disputa si realiseghja se a donna hè in una relazione cù un altru omu, stendu ufficialmenti casatu. Allora u zitellu chì hè natu da l'affari estramariunali hè automaticamente ricanusatu cum'è u zitellu di u so maritu ufficiali. In teoresi, questu problema pò esse risoltu à l'epica di registrazione di u ghjudizioru, se duie "maritu" - duie ufficiale è fattuali - anu aghjustatu in i RAGS è scriverà i tistimonii proprienti. Ma di volte un cunnosu "legale" ùn si pò micca esse truvatu, perchè u zitellu scrivite à ellu è sfida a paternità, torna, forsi solu in a corte.

Ci hè ancu e situazione chì u cômicu ùn pò micca esse u babbu di u zitellu per culpa di una salute dolore fisica o un longu viaghju à l'ora di cuncepimentu. Allora un verificatu geneticu vi vene in l'aiutu, cù l'aiutu di quale ellu pudemu pruvà l'absenza di u parranzu entre ellu è u zitellu. A nostra leghje ùn pruverza micca u permessu di a mamma di u zitellu à l'analizamentu di l'ADN di u zitellu, cumu in certi paesi europei, per quessa, prima di vultà à a tribunale, un omu pò assicurà eternamente da e so suspetti. Per l'analizamentu hè abbastanza per fà una simplicità di mostra di u materiale in cunfurmità cù e prublemi di u laburatoriu, a più spessu un pezzu di capelli o una piccula saliva. Ma hè prubabile chì a tribunale ùn ùn cunnosce a cunclusione di u laboratoriu privatu cum'è prucessu pruvucanti è hà stabilitu un ri-eccettu. Inoltre, s'ellu a mamma di u zitellu ùn si ricusa realizatu l'analisi di l'ADN, a corte pò obligeranu di dà cuncessione di forza, se u pianu hà una ragiunzata cunvincente per questu.

Pudete a mamma paternità?

U cuncorsu di paternità da a mamma di u zitellu hè pussibule si u zitellu hè natu in un u matrimoniu. In questu casu, pò pruduce per escludiri a rècordu di u sposu cum'è u babbu di u zitellu in u libru d'atti di situ civile. In casu chì un omu hè ricunnisciutu com'è un padre chì ùn hè micca maritatu cù una donna in u matrimoniu, nantu à a basa di u so accunsentitu formali, hè pussibile sfrutta paternità solu se u so babbu biologicu hè prontu per ricanuscià a so paternità. Inoltre, l'omu stessu pò sfesta à u fattu di l'implicazione à u zitellu, pruvucannu ca, in u tempu di ricunniscenza di paternità, ùn sapia chì ùn era micca un padre biologicu.

Se u cuncorsu di paternità hè stata iniziata da a mamma di u zitellu, ma ùn hà micca disputi cù u babbu ufficiale, u prucessu di estrae u recordu da u libru d'atti hè ancu possibbili solu per una decisione di u tribunale.