Puderaghju à a chjesa chì ponu cammari?

Oghje, a religiosità hè unu di i fatturi chì affetta seriu à u modu di vita di parechji. A visita à a chjesa ùn era micca solu un ritu di a fede, ma dinò l'oppurtunità di riunisce i pensi, rilassate, è esse solu cun ellu stessu. È, deve esse nutatu chì finu à a data, a rispunsabilità per esse avvenimenti hà cultivatu significativamente, cumpresu tutte l'età, perchè, per esempiu, deci anni fà. In ogni casu, ci sò quelli chì, per trattà a sopra, ùn capisce micca a seriità di visità a chjesa. E, in particulare, hè spressu in apparizione. Una di e prublemi urgenti di e moddi muderni muderni hè diventata, hè pussibile à a chjesa in shorts.

Pudete una donna chì ponu imbottitura in una chiesa?

Per capiscenderà se hè pussibule entre entre in a chjesa in shorts, hè necessariu di capiscenu l'scopu di ciò chì si permessa, è sopratuttu in quantu à l'apparenza di una donna in a "morghja di Diu". Cum'è sapete, qualsiasi habitació di a riligione assume pudorissima, a vicinanza è a mancanza di qualchi elementi sessuale, vulgari è attrattivi in ​​l'imagine. Idealmentu, una donna hà da andà à a chjesa cun u capu cupartu, i bracce è i pezzi hidden. Per quessa, l'adopru standard per qualsiasi avvenimenti riliggiusi oghje hè oghje una fasa longa è un vestitivu, certi piucioli, un pane. Ùn ci anu micca esse corti è tagliati. Ricurdativi - a modestezza massima.

Avà parlatu di pantaloni, cum'è un vestitariu per e donne in a chjesa. Pants sò sempri cunsiderati robe di l'omi. In parechji paesi, una donna di càmbiti era un populu slutty è vulgari. Oghje sta opinion hè stata sola à vede religiosa. Molte parechji cumerzii anu persequiteghja u moetru di i so pantaloni per portà una fasa o un mantellu longu.

Cumu sintendu, pudemu cuncludi chì l'església in shorts ùn ponu esse categurichi. E ci sò parechji raggiuni per questa. Prima, i pantaloncini sò un tipu di pantaloni, è in segundu, un utopie chjave cumu apertu l'omi, chì hè inacceptable in a "casa di Diu".