Regoli per trasportà i zitelli sutta di 12 in un caru

A maiò parte di i genitori ogni ghjornu avemu u trasportu di i zitelli chì ùn anu micca esse 12 anni, in distanzi differenti in u so caru. À a listessa ora assai spessu, i ghjovani mamma è i pare sò una quistione, cumu fà cumu ghjustu, per assicurà un livellu suffirenziu di prutezione per i so zitelli è evitenà pagà penalità.

In questu articulu avemu da rigalu e règiche fundamentale per u trasportu di i zitelli sottu 12 anni in un caru, chì sò stabiliti da a leghera di u Ucrania è a Federazione Russa.

Regoli per traspurtallu i zitelli in u sediu di fronte è davanti di u vittura

Sicondu i disposti di e reguli di trafficu è a sicurezza di i so participanti, attualmente in forza in Russia è u Ucrania, i zitelli à l'età di 12 anni sò permessi di purtari qualchi caru nantu à a spina o in u sedimentu davanti. Intantu, tali trasportu deve esse realizatu pigliatu quelli prestazioni, à dì:

I ristretti di u ghjornu pò fallu in una di parechji catégories, in particulare:

L'absenza di u sede di u zitellu è qualsiasi viulenza simili hè punishable per una fine impressesiva in Ucraina, a Russia è a maiò parte di l'altre statu legale. Intantu, i genitori ghjenani puderianu capisce chì hè necessariu di utilizà sti prudutti ùn solu per evitarà pagà penalità, ma principalmenti per assicurà un livellu suffirenzi di segurità per u so figliolu o figliola.