I diritti di u zitellu in kindergarten

A fine di a primavera - u principiu di l'estiu - hè u periodu di graduazione in kindergarten. U kindergarten hè un postu qualitativu novu in a vita di i zitelli, è e mamma chì pensanu di spende i so figlioli à u DOW anu da aspirazione di sti cambiamenti. Fate, preoccupatu, tristezza è eccitazione sò quelli emozioni chì i genitori di futuri lettreziani anu avutu a sperienza. Tuttavia, no tutti i genitori sapemu esigamente chì u zitellu chì visita a kindergarten hà u dirittu di fà.

I dritti di u zitellu in u pre-school

In generale, in a kindergarten, i diritti di u zitellu sò furmati nantu à a basa di e norme previsti in a Cunvenzione à i Dritti di u zitellu, chì quasi tutti i paesi membri in Nazzjonijiet Uniti anu firmatu. In ogni putere, ancu di i codici pertinenti è e lege. In Russia, per esempiu, hè u Codice di Famiglia, e lee "In l'Educazione", "Da e Garanzii Baciarii di i Dritti di u zitellu".

  1. A più impurtante chì preoccupana i genitori hè a vita è, sicuru, a salute di i so figlioli. I documenti legislimi stabileru chì u kindergarten hè obligatu à prutege a vita, a salute di u zitellu. Sì u kindergarten ùn avete micca una infermiera, una sala medica, primi aiuti, ùn hè micca necessariu di parlà di osservà i diritti garantiti di u zitellu in u DOW. Pudete cuntattu à l'urdinatore adattatu cù una querella!
  2. U principalu trà i diritti pirsunali basi di u zitellu hè u dirittu di sviluppà e capacità fisica creativa, ancu u dirittu à a so educazione. Hè per questa mutivu chì l'implementazione di i dritti di u zitellu in u Dow ci vole à esse realizatu cù l'aiutu di sviluppà i classi. In modu, ci hè ancu u dirittu di ghjucà, postu chì i kindergarteniani vi anu sviluppu integralmente: creativamente, mentale, fisicu. S'ellu ùn hè micca in l'istituzione di u zitellu, puderà esse l'argudiatu chì i diritti basi di u so figliolu in u DOW sò viulati. U puntu hè chì quandu vi vene in un kindergarten per un zitellu, pudete vedà ellu micca ghjucà, micca cammendu, ma chì si senti davanti à l'urdinatore o televisione.
  3. Tutti i zitelli chì visitanu u DOW hè un dirittu guarantitatu à a prutezzione di qualsiasi furmazione di trattamentu cruel anti-umanu, chì cumperna no solamente pridicarii banali, ma dinò a viulenza sessuale, fisica, emotiva. Sfortunatamente, a prutezzione di questi dritti di i pratichi di i zitelli in u DOW hè viulunata più spessu chì l'altri, per quessa, in ogni suspicion senza dewmien, jirreaġixxu skond hekk!
  4. Un altru dirittu hè di prutezzione di e bisogni e interessi di i zitelli à u giardinu. Maestri in l'urdinariu ùn devenu micca entretenu in Internet, leghjite u so libru o cumunicà cù i culleghi. Nisuna dumanda di u zitellu, sia aiutavvi à u bagnu o scacciò e so mani cù una siccugione, ùn devi esse ignoratu.
  5. L'organu di u zitellu precisa una nutrttiva di qualità, nutella è d'alta qualità, per esempiu, i genitori vanu a vigilà l'observazione stretta di u drittu à nutrimentu nutrittiva in u pre-school .

Hè nutate chì u dirittu à un kindergarten pò obligerà i genitori di cumpressu certi reguli di una pre-scola particulari. Cusì, certi kindergartens sò stritte nantu à scelta, perchè un eventuatu tardu pò micca esse permessi à u gruppu.

Protection Rights Protection

Hè i genitori chì sò u corpu di cuntrollu, chì hè obligatu à vigilà l'observazione di i diritti di u so zitellu in u DOW. Quandu selezziunate un kindergarten hè sicuru di verificà a prufessionalità di u persunale, entrevista à l'amichi chì u zitellu a visitaranu, leghjite e criterii nantu à l'istituzione nantu à i fori tematii. Se u zitellu ghjè sempre un kindergarten, interessa sempri di i cambiamenti in a rutina è di regime, programmi è i normi. Pudete ancu fà una pruposta per l'organisazione di partiti nantu à i diritti di u zitellu à i membri di a comità parent.

Sì avè qualchissia qualsiasi quistioni chì demandanu interventu, prima scrivite un capitu à u Manager di kindergarten. Se ùn pigliate micca e misure approprje, cuntattate u puliticu o à l'autri autori à prutezzione di zitelli.

Sapete à sustene i diritti di i vostri preesciuti!