Jelly cake with yogurt

Oghje, vi cunsigliarè cumu fà un catu di gelatina cun iogurtu, chì serà apprezzatu da tutti i presentati. A so cumpagnie vende cusciamente diliziosa, affittuosa è à u listessu calore. Allora, e donni ùn anu micca preoccupatu di a so figura, è un pappagallo di sta maravellosa postu.

Jelly cake cun yoghurt è frutti

Ingredients:

Preparazione

U fruttu di fruttu hè prestu in anticipu, l'avemu purcugghiate in molde è mette in a frigoristica, è poi tagliate in molti cubbi. A gelatina dilujata cù una piccula ammontu d'acqua calenta è lasciate durante a meza ora. Allora a move à un bagni di acqua è calenziu finu à chì i cristalli anu dissolvi cumplittamenti, affirmannu. À u listessu tempu, assicurendu chì a mutazione ùn piace micca. Sente sguassate a gelatina di u focu, fate assai frescu, friddu in iogurtu è aghju zuccaratu. Emu mezclita tuttu à l'homogeneità. Frutta lavò, falla un pappagallo, limpia è tagliata in tagliati finti. A furmazione per a torta si hè cuparta cun l'alimentariu, dissemiu tutte e frutti à u fondu è i formule stenochkam, pudemu aghjurnà i pezzi di gelatina piccata è fate mette cù cura di tutti cù iogurt di gelatina. Scaricate u pastellu in a fria, è da turnà à un pane, sguassate u furmagliu è u filmu di alimentariu. Acaba a delicata cù u viticulu di cicculata, o spedinu cù cicculata chocolate rossu.

Jelly cake "Arancioni in iogurt"

Ingredients:

Preparazione

A gelatina hè in prestata da u zuccaru d'uccidintali è l'abbandunarà d'odeurà per un tempu. L'aranci sò i mio, scurciati è schritta in i circles. I bananas sò puliti è tagghjati cù gallettini. Quandu a gelatina s'imbuffa, fece nantu à u focu è aspettate ch'ella solu dissolvi. Dopu quessa, agghiunciu è friddu in iogurtu. Dopu piglià una forma di vinu rossu, infuriata cù un filmu di alimentazione, spargugliatu nantu à i cimi di fondu di l'aranci, à seguitu i bananas, i biscotti è fate tuttu cù iovitu. Pudemu a superficie è mette u pastellu in a frigoristica. Quandu si congestionà bè, aghjustemu a pezza di a forma è di a decorazione cù bè fresco à a voluntatude.