Tagliolini pastelli in u fornu

A tenerezza di a cuddie chì faci una furmazione di cogliu oliu quantu sempre pussibule, perchè da l'ànima pudete gudemu u so gustu divinu. Ricumpemi a ricetta simplici per una torta deliciosa da u casgiu cotte, è l'avemu acquistatu tradizionalmente in u fornu.

Pie de cottage cheese e apples in a furnace

Ingredients:

Preparazione

Per fà un pezzu cù sta rica, hè megliu di piglià furmagliu cun un turrenu minimu di granellu, puderete evitari d'affichà u pruduttu per un pezzo. Imbulighjate cun un prugnu aromaticu è a crema agria è lasciate i ingredienti sò uniformi distribuitu entre elli, imbulighiti bè cù una cullette, sassu o mixer.

Sittintate, batte cù u zuccheru cù u zuccheru frescu ovu, poi poverà a massa di u fruttu di l'oliu in u curdu, aghjunghje à questa staghjunghjini pezziunatu è mischju cù pane di pezzu è a farina di vinaiu è fate tuttu ciò cù cura. U risultatu deve esse una densità praticamente uniforme cum'è una sustanza di crema crema.

Demu avemu distribuitu in una forma oleosa, è nantu à u so cumpostu sbucciatu è tagliatu in manciari sliced ​​rossi. Doppu chì u pastoghje hè biancu in un incosciatu à u 195 furmintru qualchì coranni minuti, fate chjudarà è pudete tastà, sparendu in petite porzioni.

In una manera sìmuli, pudete puru cocciari in u fornu un pastellu di cottage cheese e prune o altre frutti è baga. Ùn serà micca menu savuroso, fragranti è appetizing.

Cume una torta cun quagliu cotte è pira in u fornu - una ricetta simplica

Ingredients:

Preparazione

A preparazione di un tagliu di curda cù pira è senzillu, ma u gustu hè solu divinu. Per implementà a ricetta, preparamu prima a pasta. A mugliera di mantequilla cun u zuccheru è u bè. Si cuntinuà à travaglià cù un mezcladoru, avemu un oghje di pollo (4 pezzi) in a mezora d'oliu unu à u mumentu. Scorcià ancu un lignu caldu è fugliale a farina di u granu da a più alta qualità, patevule è mistica cù u pane vancu è di fragnu. Amassi l'għaimula, per via di a so texture, cum'è a crema agria spinta.

Per impregnà a retava pò esse usata cum'è granule, è legami. Agghicà u ovu è u melatu è aghjunte bè. Hè pussibule, se vulete, per frazzà a massa di caghjà cun un liciteur per una uniformità più grande.

Preparavvi pirasi per un pezzu, laviezzati, sbulicanu l'articuli secchi, avemu libbiratu i zicchini è culurini cù semitiche, dopu à quale aghjustemu in fette. Se a pelle di u fruttu hè dura, hè megliu per lavà l'anticipu.

Fà un pani dulce, mette a mità di a pasta coccia in un pappagnu oleaje, è distribuisce a massa di curduda da quì sopra. Scacciate e fugliate di pearu è l'arrughjanu nantu à u zuccherinu di u canne è a canna piatusa.

In cima, distribute u restu di a massa, anu pisificatu, è mandà a billetta per agruvià in u fornu calatu à 185 gradi per cinquanta minuti. Siccomu tutti i furavanu sò sfarenti, hè megliu di verificà a preparazione di u pastu cù un scheletru di legno è, in casu di necessariu, cuntinueghja a coccia per un pocu più di minuti.

Adupratu è fretu, pudete tufà a superficie di u trattatu cù u zuccherinu in po.