Quantità à dà camomile à u zitellu?

A Chamomile hè una pianta chì hà effetti antiinflamatori, antimicrubbià, calmanti. In fattu, a chamomile hè una medicina. U so urìgine naturale, cumminatu cù una larga varietà di l'azzione, creanu l'impressione chì a maiò parte di l'omonie pudete usà camomile per ogni ragione. Hè cusì cusì? Puderaghju a chamomile pè u mo criatura? Se si, à chì cantitati? Fighjà questi emette in più detail.

Efficacy di camomile

L'infuzione di camomile per u zitellu pò esse utili per a freti , in casu d'irritazioni nantu à a pelle, è di prublemi cù u zimbru. In questu casu, avete bisognu di sapè chì l'allergie à a chamomile in i zitelli ùn hè pocu cumu, perchè prima di usà, vi voi esse verificate chì l'organu di u zitellu riabilite bè à a pianta. A Bathing in chamomile pò esse accuminciata immedtamente, cum'è a ferita umbilica guarì. Per principià, un pruduttu mancu hè dispostu è appiicatu à un spaziu petite di a pelle, se u ghjornu ùn fate micca vermigliate, pudete prucede à i prucessi. U tempu, a cuncintrazzione pò esse aumentata.

Cù un friddu, hè cridutu chì a cammarina di babies aiuta cù a gola, è un agent antimicrobiale. Certu, u zitellu ùn hè micca capaci di gargare, perchè ùn puderebbe spressa a cavità orali cù una siringa. Inoltre chì a chamomile per i friddi in u zitellu pò esse usata in forma di inalazioni. Vapuri anu un effetti antiinflamatoriu.

Hè chjamatu longu chì a cammarinu improvisa u travagliu di u viaghju gastrointestinali, per ciò chì hè efficace à utilizà a chamomile per a diarrea in i zitelli, cù gasing excessiu è cun stinimentu . Avete bisognu cù uni dosi scantyti, se u zitellu si deleghja bè ragiunate, pudete cuntinuà.

Cumu "cocer" una camomile?

Prima di fà u caldo di cuminzanti di cuminzanti pà i babori, hè impurtante è sicuru chì a cullizzioni ùn cuntene micca altri legni chì ponu esse periculosi. Hè per quessa chì quandu una cammarinu hè nora pè un zitellu, ùn hè micca valenu di salvà, cumprate cespugli di e vostre mani, hè megliu per andà in a farmazia è cumprà un pacìmiu di camomile di qualità garantita per u usu esternu o internu.

In quantu à a quistione di cume a mansa di cammira pè i babies, ùn hè nunda di difficultà:

  1. Sì u caldo hè pianificatu di esse drunk, da quandu una cullizzioni di un vetru d'acqua furiu serà abbastanza. A cammarina stalla per un'altra di 20 minuti, è crescenu à a temperatura di u corpu.
  2. Sè a chamomile hè preparatu per i bagni, da una spina sottumata hè spartu cun un litru di acqua fogera. Dopu avè rinfriscatu à a temperatura chjamata, l'infuzione hè aghjuntu à un bacinu di u bagnu cù l'acqua.
  3. Per incubazioni, una culloca di chamomile secondu hè spesu cù un vetru di acqua furiosa, insistendu à a meza ora, poi poverà u calzu chì face in un litru di acqua caloria è purtate u zitellu à respira i vapuri.

A quantità di cammilla permessa per un zitellu

Cum'è cù qualsiasi altra droga in l'appiecazione di a chamomile, a dosificazione hè impurtante. Sicura chì hè megliu chì u duttore decide quantu dà i babori di camomile, ma i reguli giudizie ponu ancu esse uttene. U figliolu in u primu misi di vita ùn hè micca bisognu di prupone infusioni. Dopu un mesi, a quantità massima di calzu ùn deve esse micca più di u voluminu di 50ml, vale à dì, e raccumazioni recommandate per i zitelli sò chjucchi. Di genere, i pediatri cunsiglianu per stabilisce u travagliu di l'intestinu per dà una cullizzioni di brou davanti à l'alimentazione senza più di quattru volte à u ghjornu. Se utilizate l'infuzione com'è una medicina per un friddu, poi prima di dà cunsigli di camomile, avete bisognu di nutriscia, è da apri una culloca di camomile per trattà i mucosa. À volta, ùn puderebbe esse u so cumpagnu è esci da u tarifu permissibili, perchè chì u trattamentu hè benifiliu è micca preghjudiziu.