I piantini d 'arghjentu sò stati torciati

Ogni vittimi vole vuluntà cultivà una noble cose di oubergine, per regulà a so famiglia incù leghje naturali direttamente da u giardinu, è ancu fà a cugliera per l'inguernu. Per questu, hè stata utilizata un mudellu di doppia. Hè pussibule, per suprattuttu, per acquistà e piante pronti à u duminiu, ma solu ùn cunnosci micca cumu si trattavanu è se dannanu o dannu per i futuri frutti. Ma spessu ùn cunnosci micca ciò chì facenu quandu u crescente di piantini d ' olio, quandu i pianti torci u lettu.

Questi pianini sò bè ​​cù bellu cundimentu incù cunnosu per elli, ma in u periodu quandu sò in a stanza, pò esse prublemi chì quandu i foglie di l'brunetta hè torciata è sò palla. Per aiutà e piantini supraneghja sta malatia, avete bisognu di identificà a so causa è eliminate.

Ciò chì hè missing per l'aluberi, si sò fogli in folla?

In solitu in un appartamentu, quandu a piantana stallate nantu à un lettariu ben luminatu nantu à a mancanza di lumera, ùn và micca. Un'altra cosa hè quandu e boxe cù e piantini ghjorni sò situati in u spinu di a stanza, ancu di i finestri di quale si vanu à u nordu.

In questu casu, l'origginatore di u tinghje di e foglie sarà povimu illuminatu. Per corriggerà a situazione, pudete posà l'allevanti di vicinu à a finestra, ma a lumica ùn deve esse spargugliata, per ùn avè micca causa di marchja di e piena è credenze nantu à e foglie.

Eggplants pò ancu mancassi d'acqua. Se u regu hè irregulari, è in più di questu, u sughjettu ùn hè adattatu è troppu spertu, è l'acqua drena in u pallet, ignore u sistema di e razzi, e poi a folla da questu pò esse torciati è a pianta perde a so elasticità. Spruvule i piantini di brunetta si deve esse 2-3 volte à settimana in petite porzioni di stannu acqua.

A menura spessu, l'arghjentu ùn manca calcium in u locu è hè poviru in altri microelementi necessarii per u sviluppu riescitu, in seguita, i supplimenti di calciu.

Perchè pò ancu esse u foglie di u puddaru? A risposta hè tutta a sola cumpusizioni di u solitu. S'ellu hè u I piantini sò cultivati ​​in un invernamentu, cusì tali land hè spessu troppu salatu. Per impidiscia questu, hè necessariu di spina mentri cù acqua brutta, lavatu dipositu innecessà.

A miglizione di e piantinu sviluppa quandu u principiu di piglià à l'aire frescu. Allora u tinghje di e fede si ferma, perchè e cundizzioni sò simile à a crescita in a terra aperta.

Sì truvate chì e foglie di l'osteria anu iniziatu à curlà, poi scorri una è examine cù cura e so superficia inversa. I Chjovani sò spessu stunati da un arice, chì hè difficiule di distinchjà. Sì u ghjuvatu si trovi, ci hè necessariu di processà e piante da i invasori.