Cumu pardunà a tradenza di u so maritu è ​​vive in?

Sfortunatamente, a traizione d'una persona estimata ùn hè micca un fenomenu raru, chì succeda parechji anni dopu à u matrimoniu, è immediatamente dopu à u matrimoniu . E donne riprisentanu diferenze à a traizzioni tali, un omu, senza spiegà una parolla, sottumette à u divorziu, qualchissia cascata in a diprissioni più forte, chì pò ancu esse a causa di suicidiu, è qualcunu intenta perdonà a so fama, tk. Ùn hè micca rapprisbenu vita senza ellu. Pruvamu a scuperta cumu per perdone a tradimentu di u maritu è ​​vive senza retrovisibilizà à u passatu è ùn ne ricurdà micca u dolore è u disappuntu.

Cumu si cumpurtava dopu a tradenza di u maritu?

Prima di pirdunà a vostra amata per tradisce, deveria bisognu di decide per sè stessu sè vo apposta per continuà vivendu cun ellu. Dopu tuttu, hè assai duru è ùn ogni donna ùn sapi cumporte di a trazzera di u so maritu, è se pò ancu esse scurdate chì u so maritu, anche i ligami di u matrimoniu, anu à l'altru. Eppuru, pudete pruvate restaurà una relazione, per esempiu, per a famiglia di i zitelli o se u vostru maritu amare u to adulescente, è l'adulteriu era solu un nuvellu tempuroso di un omu.

Parechji fimmini ingannati ùn sanu micca cumu chì un pudere survive a traccia di un amatu è ristabilisce una relazione previa cù u so maritu, per esse, per pudè stabbilì una vita dopu à a tradenza di u cunjunore, stà à sente cunsiglii:

  1. Ùn dì micca i vostri amichi è ancu più per parenti nantu à a tradenza di u maritu . Ancu se pardunà u vostru amatu, a vostra sposa qualchidia di ghjornu fate chì fate u travagliu, è in l'ochji di i parenti, ellu ferma un traitoru è a relazione trà elli, per suprattuttu, ùn serà micca u listessu.
  2. Ùn dumandate à u vostru maritu annantu à i detallsu di a so intrigue, ùn hà micca bisognu di voi o da ellu.
  3. Ùn pruvatu di seguitallu, cuntrullenu cun vigilità u so telèfonu, etc., pruvate di cunfondà u còmoju, ancu se dopu questu hè casi impussibili, ma almenu fate chì ùn vi scandale in tuttu.
  4. Parlate à u vostru maritu, senza stìrici è lacrimi, sèntenu i so spiegazione, forsi anu capitu perchè ch'ellu hà fattu questu.
  5. Pruvate di dedicà più tempu à a vostra persunale, falla un capelli cutichi, obliterhe di a vigliacchera è vistu u sposu in tutta a so gloria.
  6. A parte più durata hè averia sessualità, perchè penserete chì u vostru maritu ripresentanti u so patronu. In questu casu, pudete aiutà u restu romantica, per esempiu, passene uni di simane in u mari.