Littariu di scrittura

In una st'artica petite, cumprà una lumera ùn hè micca necessariu per a normalizazione chjamata di u ghjornu. À e grande imprese o di cumpagnie più chjucu, à qualchì volte esse dispunibile perseverà finu à a bughjura, è per quessa a gestione prima o dopu avarà à a nicissità d'esse gastru. Ma solu à a tenda più vicinu ùn serà micca a decisione correcta. U fattu hè chì cù u numaru d'assezione più di un centu persone chì sempre hè sempre un agente di prutezzione di u travagliu in u statu, è ùn ùn permettenu micca cumprà un lumi di l'office di l'scrittore senza piglià qualchi funziunalità. Seranu discututi sottu.


Chì avete a lampara in u scrittore di u desktop?

Cusì, femminza cun u fattu chì in ogni uffiziu ci sò normi chjaru è cunsiglii, ancu questu di l'illuminazione di u locu. Sangu variate di 300-500 lux è dependu di varii fatturiu finu à i particularità di u travagliu di a splutazioni. Ma l'esencia di i calculi ùn cambia micca di questu: l'urdinariu necessariu generale hè pigliatu, è u locu cunsigliu in a forma di una lampa di staghjunu hè aghjuntu. Questu serà u sceltu di a lampada, l'intensità di a luce.

Questa hè solu a prima è a caratteristica principale per ellu un mudellu adattatu. E dopu ci sò parechje caratteristiche ricunniscenu per u lumi di u desktop:

  1. Comu sempre, prima di tuttu, avemu averemu in mente l'economia. In questa mena, lampdi di u funziunamentu di l'attuali ùn sò micca ugualmente, circa à u stessu livellu di u halusà. Perchè e sti zuccadori sò scelti più spessu: ponu allistà l'affaere d'energia, ùn calanu micca, chì sò sicura per a persona di u travagliu è l'objecti vicini.
  2. Aghjunghje, hè impurtante piglià in contu di a cunvenzione di a struttura per u so operu. Hè desideratu chì a lampa ocuva un minimu spaziu nantu à u scrittore. In questu rispettu, i mudelli di u lumi di l'ufficiu di u scrittore sò boni. Ùn aghjunghjenu u spaziu à tuttu, sò solu misurata nantu à a riva di u tavulu, se u so gustu di cuncepimentu. Hè assai cunvene à travaglià cù grandi dibarenghji o parechji documentari a una volta. Se ci sò piazziali, u libru di u scrittori di l'impieghi sò sottu affissu.
  3. Avà à u culore di u focu lume. Ricertamenti, in tutti i cunsiglii per sceglie un lampeariu di scrivania, ci sò mudelli di ghjornu. Ma ùn vanu à l'estremu è cumprà appruduzzi cù un culore blu frizzante. Piglagghiati l'ùacchi sò micca menu di l'amarilli. Oghje, hè una gran varietà di lighjendi di u vitru di u uttellu è un altru spectru di ghjornu.
  4. Infine, a lice di office di u scrittoghju deve esse comodità per a persona. In altre parolle - ùn cecu. Ci sò dispusitori di luci diffirenti per fà l'ùacchi còmode, è a lume ùn ci ne cungre micca, chì hè ancu impurtante per a qualità di u travagliu è a sicurezza di l'impiegati.