Discriminazione contr'à e donne

A discriminazione pò esse definitu cum'è una diferenza micca justificata in i diritti di u dirittu di una persona basatu annantu à un certu attributu. A discriminazione femminile cum'è un signu di generale implica.

Hè stata storica chì l'omi sò maestri di a vita, e donne ùn anu micca tanti liberi è opportunità. Ultimamente sò stati battichi per l'ugualità, ma continuanu per affruntà parechji difficultà. Li cumbattenti per i diritti sgradati forme di discriminazione contru à e donne, cum'è suciale, domesticu è di travagliu.


A discriminazione suciale di e donne

A discriminazione nantu à a basa di u sessu hè chjamatu u sexismu. Piuttostu spessu, hè capitu cum'è un postu inghjustificatu in a società di e donne, chì u termu era inventatu da i feministi per discrì una sucità patriarbiali in quali l'omi anu u putere nantu à e donne.

In solitu, questu hè duvuta à e caratteristiche naturali, cum'è u fattu chì l'omi sò più forti è intelliali, ma i studii recenti di u genere disprovanu assai differenzi, per esempiu, in u funziunamentu di u core è cumpatoghji innate, ca i feministi sò cuntenti d'utilizà, difendu i diritti.

Hè cresce chì i prublemi di discriminazione contru i femmi partenu per una diminuite in u so status sociale, sò a violenza contru a persona è ancu posanu una minaccia à a sicurità. Ma hè pussibile tene di scurdà chì a discriminazione di e donne in u mondu hè sparatu dispeticamente? In a nostra società, quelli dritti è liberi chì e donne ùn ponu difendesi per u fattu chì sò naturalmente più dèbili, aiuta à difenda l'statu. Ùn sò micca mandati à l'esercitu, si sò abbandunati a licenza di maternità, u sistema legislativu pruteghja da l'usu di a forza.

Iè, ci sò parechje significati in e responsabbilità chì i rappresentanti di i quessi sessi duveranu in a vita di l'annuncia, ma questu hè duvuta à e peculiarità chì sò stati razziati da a zitiddina. I picciotti sò trappe da u guardiastru di u focu, sò insegnati per fà i travaglii di casa. Omi di noi, prima di tutte e cuddà, perciò spessu solu ùn sò micca capaci di borrar è di colti di utensili. In casu, sì avvena chì in a vostra vita di famiglia, avete pocu di diritti, ma troppu responsabilità, nunda ùn impedisce di dividite cù a so famiglia è i zitelli, ma avete da travaglià.

In l'opinione di i nostri populi, a discriminazione pò esse manifestazione in una sucità di un tipu di u livellu orientale. Ma ùn deveru micca fà ricerche di tradizzioni è mentalità cumpletu, di quale ùn pudemu solu sapè una vera idea. Ùn si cunnosce micca sese e cose ch'elli sianu scritte à l'infruie, è per esse bisognu di u so dirittu per esse sustene.

Discriminazione contr'à e donne in u mercatu di u travagliu

Ùn hè micca sicretu chì in certe scenie prufessiunale, hè assai più difficulu per e femine per fà sapè cumu solu per l'omi. Se ùn piglià micca quelli specificizzioni cù chì e donne ùn ponu purtà à pura fìsica, a discriminazione à e donne in u travagliu pò esse espressa in salari più baxori, chì crea un "ceppu di vetru" (un obstacle in career growth) è restrinzione di l'accessu à qualchi fieldi assai pagati.