Angelina Jolie hà trasfirutu incù i zitelli à a casa di Denise Richards in una zona chjesa

A seconda volta in un mesi, Angelina Jolie, chì si divorziassi Brad Pitt, decide di cambià u so postu di residenza. Dopu piglià sei figlioli, l'attrista partissi da a casa di malibu è si trasfirìu a la cità chjesa di Hidden Hills, in una casa di Ghjiseppu Denise Richards.

New housing

Malgradu u fattu chì Angelina Jolie hà un locu per viaghjà in Los Angeles, l'attrice hè preferitu alloghju à allughjà. Avà divintò una accostata temporale di a casa di l'ex-wife Charlie Sheen, chì ùn hè micca stata vittighjata. A dumandà à Jolie è a so famiglia era una casa còmuda, cù una area tutali di 8.000 metri quadrati. A big famiglia serà duv'è stà! In u so usu sò sei alcune è ottu bagnate, una cucina spaziosa, una sala di vita cun una chimenea. In u territoriu sò stati trè piani è una zona di barbecue.

Assicurà a sicurità

Hidden Hills hè una zona elita in a perifizie di i Los Angeles, induve ùn pudere micca penetrarà in nota. I vechji di Angelina sò issa Kim Kardashian è Kanye West.

Saving money

U traspurtadore darà à Joly l'oppurtunità di salvà assai soldi. Per una casa in Malibu, hà deve pagatu $ 95000 à un mesi nantu à una basa mensuale, è una mansioni in Hidden Hills a costru solu $ 30,000.

Leghje ancu

Si agghiuncemu, mentri la muggheri hà guidendu à u Los Angeles, Brad Pitt hà stallati in una mansioni in a cità di Los Feliz in a periferia di una metropole chì hà compru cum'è prima u so matrimoniu à Jennifer Aniston, induve anu avutu prima di una famiglia grande è amica.