Emprendedores brillanti Vogue staghjunghje sfavigliando bloggers di moda

Ùn hè micca sicretu chì a rivista Vogue hè una publicazione assai auturtica in u mondu di a moda. À a so opara, parechji esperimenti di a industria di fasione, disinfettori è solu fashionisti è fashionisti. Hè stale chì custituiscenu a parte di u lionu di i cumposti di u glossy è l'utilizatori di a versione Internet di a publicazione. Hè per elli è flared up una guerra enormi trà u persunale di a rivista Vogue è di i bloggers di a moda, chì sò più di più da più letti di e persone cumune.

Anna Wintour hè sempre silente, ma i so cumpagenti dìssenu

A più recenti, vedi tutti i novi cullizzioni in a Stage di Milano. Hè ondu passione hà cuminciatu à lampassi. U primu di parlà era u direttore creatore di a versione Internet di Vogue, riferite à u blogger chì stava cun ella in un hotel:

"Cridi à voi per fendu micca filminziatu tuttu questu. Perchè ùn site micca bè à u mondu di a moda. Dopu à voi hè a distruzzioni di stile è i standards di bellezza. Truvate un altru ingudu! ".

U principali criticu di Vogue.com, Sarah Mower ùn hà micca dettu nunda durante longa, è hè ancu unitu à u so cumpagnu. Idda deci anni humiliate i blogueri chì facenu scrive per un portal di Internet, dicendu:

"Sentu pena per queste persone. Aghju vulsutu à observà cumu quelli trollmi corse da famosi è mudelli per fà qualchissia stampa interessante. Avete bisognu à rispettu un pocu.

L'Specialista Nicole Phelps hè più preoccupatu chì i bloggers principianti à vistimenti vistimenti di i mostra, ritratti in sti mutori. Eccu ciò chì a donna hà scrittu nantu à a so pagina di a reta di suciale:

"Tuttu chistu nun è sulu tristezzu, è insanely sad ... Li Bloggers ùn sapianu micca cumu fattu aduprà stu magnificenza, per micca di scurdà u fattu chì si cunfinanu assestate assultamenti incompatibuli".

L'editore di a nova di u portal Internet Vogue Alessandra Kodina hà dicisu ùn solu per offend bloggers, ma ancu per insignà un pocu. A zitella anu scrittu annantu à l'Internet u so pensamentu nantu à sta materia:

"Cumu averaghju, i bloggers deve scrive nantu à avvenimenti chì a maiò parte di a ghjente interessa. Perchè chì tocca a moda, se ora u mondu si passava, per esempiu, l'elizzioni di u presidente di i Stati Uniti. Stu subjectu definitu definitu à tutti ".
Leghje ancu

Suzie Lau ùn silenziu

Suzie Lau, u blogger di Londra, di quale parechji sò sapendu sottu Suzuki Bubble, hè stata prima per risponde à i rude observations di l'empleu di Vogue. Eccu ciò chì hà dettu nantu à u so blog:

"E lettura di tutti sti rivisegghiè capisci chì parechji sò quì vicinu à l'ipotechi. Ùn finta micca chì u famusu Vogue ùn usa micca e so bagnu da i podiosi per mostrarà à e persone. Eccu un tipu di publicità è per questu l'impiegati di Vogue receberanu un salari. I tragetti dati da noi di famiglii famosi è di diseggiani sò ancu sottoposti à publicità. E questu hè un prucessu tutte di modu nurmale. Hè veru, a Vogue, a blogger ùn avete micca l'uppurtunità di cuncettari mudelli custanti o pruduttu una versione di carta di u so blog. Ma noi, cum'è voi, sò ingaghjati in una cosa - publicità nova cullizzioni! ".