Laghi di Malaysia

Nta l'ultimi anni, i turisti straneri sò sempri uccidentali u paese Asiaticu comu destinazioni vacanze. U paese più famosa in questu direzzione hè a Malasia . Questi u visitatori aghjunghjenu e cundizioni climatichi cusì cilestu, a natura eccellente, assai platti magnifichi, a vegetazione exotica.

I laghi principali di Malaysia

Harrigarria, una spaziu pocu di territoriu accoltu assai embiu. Turisti chì arrivanu in u paese puderanu explorar i fiumi di l'acqua profonda ricca in diverse animali. Laghi assai belli di Malaysia. I più populari di i straneri sò:

  1. Isula stagnant Virgin , chì si trova in l'isula di Pulau Dayang Bunting. A primavera di acqua hè circundatu di steppu falaiche è i foglie seculi. I so acqui sò adattati per pumparice, cumu pò esse refrescati in un ghjornu sultry. U reservoir Malay hè imbratu in legends and ancient legends. Unu di quelli ci conta a storia tràggica di a princesa Putri Dayang Sari è un ghjovanu bonu. Virgo amava di natà in u lavu, induve hè vistu u prìncipe, ma tutta u so curuzzu fù rifiutu da u charmer. L'inconsolable amatori recitau à magia negra per ottene re cù reciprochita di a principessa. Pocu si maritaru è spettau l'apparizione di u primu natu. Dopu à u nascita, u zitellu era mortu, è a so mamma hà amparatu da a falazia di u so maritu. Ella detti u so figliolu à l'acqui di u lavu, è hà turnatu in un paese è si sò allughjò. Dopu questu, u lavu hè cunsideratu curativi, parechje parechje senza zitate sò persanti per fà parechji genitori. I locali detti critici chì una donna chì hà bagnata in l'acqua di u lavu, appena aprende l'aligria di a maternità.
  2. Kenir hè u reservatu più grande di l'statu in u statale sud di Trenganu. U reservoir appareru per a custruzzione di u duminiu di una di e più steschi di energia di l'energia di u circa u territoriu di Malasia. Oghje u duminiu di Kenira righjunhe 260 metri quadru. km.
  3. Bera , u grandu lagu d'acqua fresca in Malasia, adorneghja u suduveste di Pahang. U stagnu hè situatu trà i cateni muntosi alta. A so longu righjunghji 35 km, è l'largheghjine hè di 20 km. Bera è i so ambienti sò diventati un habitat naturali per numerosi spezii di pianti è animali.
  4. U bellu Lago di Tasik-Chini origina centu km da Kuantan . U reservatu hà un sistema sanu di canali è duttori, in quale ci hè una quantità enorme di pesci. U lavu particularmente pintorescu da ghjugnu à settembre, quandu a so superficie hè cuparta di lotus rosso è russu. À a spiaggia di Tasik-Chini hè un paese chjamatu Kampung Gumum. I turisti ponu cunnosce acquisto cù i so abitanti, apprendu i tradizione è a tradizione di i settlers, cumpranu prudutti artisani. U lavu pò esse espluratu da urdinendu una scursioni di barca, è l'area circundante anu realizatu da i viaghjatori in una di e randonnas.