Kim Kardashian vende u so "vestitu" in eBay

Dopu à u nàscita di u sicrittu di u zitellu, Kim Kardashian era solu una settimana, è hà digià decisu di rimette di e cose ch'ellu avia misu durante u gravidenza. Pritia a so ropa di disegni è i scarpi in l'auction online.

"U pezzu più mortu in a vita"

Questu hè chjamatu Kim una volta di u figliolu di u figliolu di u Nord è u figliolu Seint. Quandu hà finitu u mumentu di procreazione (i medichi ùn ci permettenu micca di dà nascita), a sposa di Kanye West hà decisu chì ùn hà micca necessatu una vestita per "crecerà".

Leghje ancu

Sale in Calore

Quelli di a subestazione in eBay Kardashian hà dettu in u so Twitter. Hà scrittu chì i so abbonati puderanu trovu ghjunghje articuli pè pezziunale, vestiti di vitturi di disegnu è e so robba di ogni ghjornu, famusi famosi com Prada, Michael Kors, AWAKE, Lanvin, Zara, Givenchy, adidas da Stella McCartney è micca solu.

In total, circa 120 oghje exhibenu per Kim, per ellu chì i so fanali dedicati sò pronti à cummattiri dispustamenti. Una parte solidissima di u prublema serà trasferitu à una di e chjese in Florida.