Chakra umanu è u so significatu

A traduzzione litterale di a parola "chakra" hè un discu o una rota. Hè sta forma chì porta i chakra di energia di una persona, chì si trova verticalmente longu à a colonna spina è affissata da i rami à a spine. Ùn vidu micca u chakra nantu à a ragiuna - ùn sò micca in u fisicu, ma in u corpu etrnicu di l'omu è invisibile à l'ochju à l'ombra umanu cuncessu, ma sò claramente visibili è cumprendi à quelli chì anu revelatu u chakra maiò - sahasrara. Ma nantu à tuttu in modu. Parlà di i chakra di una persona è i so significatu in a nostra vita.

Cuncetti in generale

A funzione chakra hè di assicurà è assume l'energia universale, trasfurmendu in un organismu digestible per l'organizmu. I siete chacchi basi di una persona sò cunnessi cù e sette glande endocrini è regulanu e so funzioni.

Ogni chakra hà u so culore, olfattu, mantra. Sè vo vulete rinfurzà l'effettu di questu o quellu chakra, vi tocca a so vistita di u so culore, l'usu di l'odore etere è cantà u mantra adattatu.

Inoltre, i chagri sò sempre in moce. Puderanu rottu à a direcia è a left. U muvimentu versu a diritta hè un putere masculale, o yang, agressione, forza, forza di forza. U prugettu à a manu manca - u putenza femminile, o yin, significa suttumu è l'accettazione.

Malati è chacchi

Sicondu Ayurveda, ogni maladie hè u signu chì unu di i chakras ùn hè micca bè trattatu. Fracchetu in u travagliu di i chagres significa u so pezzu, nò micca a percepzioni di l'energia, o a so attività aumentata, è, per consensus, l'energia aggressiva demasiado. In u risultatu, u trattamentu cunsiste à a so attivazione, o a pacificazione.

Caratteristiche chakras

Scrivite e pruprietà principali di i diselli energetichi cù a situazione di i chacchi in u corpu umanu.

Muladhara hè u chakra di a terra, situatu in a regione perineali. A so funzione hè di prumove l'urine è u sperma fora di l'òrganu sessuale masculinu, è ancu impegnà u zitellu fora di u corpu di a mamma. Se u chakra ùn hè micca attivatu è micca sviluppatu, si prisenta in forma di instinti è passioni di una persona, se u travagliu nantu à ellu, diventerà u principiu spirituale di a personalità. U chakra currispondi à u culore rossu.

Svadhistana - chakra di culore aranciu, situatu trà a quarta e quinta lumbar vertebra. Hè assuciatu cù u sistema digestivu è limfaticu, i glànduli mamari femini. Responsabile per u gustu, a creatività.

Manipura hè u chakra di persone cun forza forte. U so culore hè giallu, hè rispunsevule per a voisina, glándulas suprareni, u fianu, pancreas è spleen. Questu chakra terzu chakra face un omu un pissore, dà una bona salut è una longa vita.

Anahata hè u chakra di u coru. Cunduce l'animali è u principiu spirituale di l'omu. U so culore hè verde, duna cumpassione, creatività, aiuta per vende u so karma.

Vishudha - hè situatu in a gola. U so culore hè blu, hè rispunsevule per l'abilità di meditarè, capacità extrasensoriale, travaglià cù i sogni. Questu hè u chakra di l'espressioni, a cuntemplazione. E persone cù u chakra vicinu à vishuddha sò spessu saranu guidati spirituvi, savori, sperte in scriptures.

Ajna hè u "tercu" ochju . U chakra blu si trova trà i dui cellre, hè rispunsevule per a glutine pituitaria, u travagliu di i dui hemisferii, u sistema nervu è endocrinu. A persona cun avere chakra desarrollatu rende a so divinità è avè u pussibilità di vede altri in una forma divina. Tali e persone anu una mente pura, illuminata, magnetismu è i so cumpatibile.

Sahasrara hè l'ultimu chakra. Hè situatu nantu à a corona di a testa, rispunsevule di u skeletu, a medulla oblongata, u sistema nervu, a glàndula tiroidea. Questu hè u chakra di u sapè espirituale. A persona chì hà apertu chacra ùn vede nudda autra oposizioni, per ellu tutte sse una è divina.