Varduhi Nazariari

Vardoui Nazarian - un prughjettu Russia promettore, u creatore di a marca eponymous di vestiti di e donne.

Biografia Varduhi Nazariaria

Vardoui Nazarian nascìu in 1984 in Leninakan (Armenia). In a so zitiddina, hà sunnatutu di a professione di u duttore, ma ella si mette à a so riputazione da u disignu di robba. A so famiglia si trasfirìu a Mosca quandu avia 15 anni. Allora sartu in l'Università di Design and Technology. In u so tempu liberu, Vardui hè stata fatta in merchandising in TSUM. Per l'artisti di a musica classica, hà creatu costumi per cuncerti. U ghjovanu disignu prisenta a so prima coleta di Paper Inkand in u 2006. A marca Nazzarian di Vardoui principia a so espanzioni in 2007.

Varduhi Nazaryan hè un designer cun un talentu màgicu

Sta picciuttedda hà assai un talentu - hà ricevutu cinque prezzi è una cuncede da Cosmos-Gold in u cuncorsu "Siluette russa", per a cullizzioni "Granati purpuli".

In u frivaru di u 2008, a so vistita apareceu nantu à e pagine di u Vogue russu.

Dopu u 2009, Vardoui Nazarian s'hè addivintatu un participatore regulare di i ciclichi è i stazzioni da u Master Card.

I so robbi sò prisentati in suche tuli di Mosca famigliali cum'è Tsvetnoy Central Market e Kuznetsky a più 20.

U logu di marca hè Khazaran блбул, chì hè cunsideratu un pianu magicu da a legenda milice antica. Dicenu chì di i so cimi currutti vennu à vita è fiori fiori.

A cullizzioni di Varduhi Nazari 2013

In a so nova coleta, u designer Vardoui Nazarian utilizava tessuti interessanti - lace, suede, tweed e seda. I culori principali sò rosa, borgoña, verde, oru. Mudelli delliati di vestiti, faldidi, pantaloni di ghjuvelli, aria tuniche sò presentati.

Inspiratu da un ghjovanu disignatore ritrova da l'architettura medievale di Armenia. A so cullizzioni si distingue da a simplicità è, à u stessu tempu, a cumplessità di l'elementi inusual.