Paella, frutti di mare

Paella - un pezzu populari di cucina spagnola cum'è pilaf, cottu in una padedda. In prima, i Spagnoli ùn anu micca cunsideratu paella cum'è pane pan-spagnolu, ma solu valincianu. In ogni modu, a popularità di a paella hà cultivatu finu à u puntu chì hè oghji più faciule solu di truvà micca solu in a menù di qualchi restaurant spagnolu, ma ancu in a menzione di quasi ogni istituzione europea.

Diciami cumu cugliu una paella spagnola cù i frutti di mare.

I prudutti principali in a paella sò riceciutu pani cun spezie è l'oliu d'oliu, ancu a paella pò cumprà di i pezzi, mariscos, polluli, cunelli o anu, salameria di sangue, salle di carne, varietalli, fagioli, vini bianchi, greens è certi prudutti . Ci hè parechje ricette per paella, ma variations in i ingredienti di a ricetta principale sò debite principalment à realità naziunaleali, preferenza indipindenti è circustanze di preparazione (in u sensu chì ci hè, da questu, è preparanu).

Sicuru, à selezziunate u risottu, hè megliu a sceglie i variità sputichi in u duminiu in altru grano di medium-grain. Per truvà u pesciu frescu di u Mediterraniu è Atlanticu, cum'è muscoli o molusce, in vendita in tuttu u spaziu post-sovieticu, quarchi hè difficiule, ma u calamar è i cammimi ùn sò micca spécifié, è avviamu da questu.

Paella cun pagliaghja è pollulu - ricetta simplica, adattata

Ingredients:

Preparazione

E carcassi di calamari seranu biancu cù l'acqua furiosa è puliti di i pelle è di cartilagine, bianchi in acqua di ferli à 3 minuti (micca più), rimessu à u colander è tagliatu in tanti pezzi. Scaccià i cammimi, però, ùn hè micca necessariu, ma i cori di l'anu più megliu per sguassà.

Chicken meat corse in tagliatchi è frittura in una padedda in oliu d'oliu finu à un tinte bleu.

Aghjunghjite i vegetarii piccu, chjamate i pimenti dolci è e cipudine - è l'aromi (u zirafurgiu, pimentu rossu). Pudemu u rossu in a padedda, agghiunciu tutte e meneta, solu una sola vez. Frittu per 3-5 minuti nantu à u focu medium-high a furmà una crosta, poi poverà u vinu è l'evapora (2 minuti). Aduprate u focu à u minimu è in porghje chjucchi, in intervalli di infuse u caldu in 3-5 rinvenze. Perciate cada parte di u calchinu in u rossu, andate in a prossime.

Cù l'ultima porzione di u caldo ci ponu chicchi verdi o un fuddinu stringu. Merci è dipoi mariscosi superiore.

Trimba a padedda cù una tapa è piamia per altru 10-12 minuti (per esse, finu à i fille, o fagioli è i mariscos sò pronti). A staghjone cun alli è addrumati cù eurete, sprinkle cù u zucchero di limonu.

Serviscia a tavola in una padedda, i platti individuali di sirviziu, di sicuru, pò esse sirvutu, ma a maiò parte di a paella hè manghjatu da a panina (sta ricetta hè creatu per 4 servî). Hè ricivete di mandà vinu biancu spagnolu à a paella (pudete reemplazarà cù i vini domestici).

Sì avete ancu ricuperà à truvà u muscoli (300 gramma almenu), a vostra paella cù pane di mare vi sarà più vicinu à u classicu spagnolu. Mussulosi in acqua fridda, aghjunghje cù u restitu di i frutti di mare o 3 minuti prima direttamente in e cunchiglia (pronta, si sianu stallati).

Pudete cumparisce paella cun un forchetta cù un cuteddu, una cullera di legno, mariscos, in ogni casu, manghja cù e vostre mani.