U vistitu naziunali di Russia

I roti naziunali russa anu una storia ricca - hè più di quattru anni. Ogni cumune hà e so proprietà di costume, chì sò diffirenzii in i materii di fabricazione è u statu sociale. Eppuru questu, ci sò definizione cumuni chì unificanu tutti tipi di costumi in un stile.

E roba naziunale russa

U vestitu naziunale russu, in regula, avia dui direzzione: a ropa di viddani è l'armarii di i pupularii. A scala tradizionale di u culore hè sempre rougesu è biancu, anche altri sfumati chì sò stati utilizati. Per a costruzione di ropa campagnola, aduprate tessili più boni, ma i donne hà utile cumpienu per queste cù parechji elementi decorattivi, ricami, lacce è capelli.

I roti naziunali di i pòpuli di Russia fôru divisu in parechji catégories. Ogni categurìa di età avianu u so vistimentu propiu, accuminciannu cu un zitellu, una picciuttedda, è cullucchendu cun vestitu per una donna casada è una vera donna. Inoltre, u costume vinni divisu in cuntaglie per ogni ghjornu, casali è festivi.

U principale principale chì uniu u disfuniu russu di tutti i regioni hè stata cumparatu. Havi necessariu esse un vistitu, chì, in regula, era purtatu nantu à a testa, è swinging, avè buttoni di cima à fondu. U caprettu era inoru nò solu à a nubiltà, ma ancu à i campagnari strumminti.

E roba naziunale russa per i femmi include:

In ogni pruvincia è a pruvincia di provincia, anu dicurutu cù un brocche especial cù culori è l'ornamenti cusì propriu di questu o quellu locu.