A forma estensita di a testa in u novu

Simultanjamentu cù l'apparenza di u zitellu, i novi genitori hanu assai dubbî è preoccupiesi, perchè vo vulete esserà sicuru chì u zitellu sana sana. Una di e dumandati frecuenthe di mamma è mamma hè per quessa chì u natuvulu hà una capu estesa. Per ùn esse prolongatu l 'ansietà, avemu nutatu à volta chì questu hè una variante di a norma. U capu di u criaturu nascinu nascitoghju pò esse tonde, tisfatu, ovoide è alluvutu - in un mesi o ancu parechji ghjorni, a forma cambia è a cume adduca l'apparizione expected. A forma allevata di a testa in i culminati hè a cunsummazioni di u parturinu naturale, in i zitelli chì anu apparevutu da a cesareà, a forma di a testa hè ancu.

Perchè u mulinu hanu una forma alargata di u cranu?

A natura hà assicurata chì u parcellu di u zitellu secondu u canali di nascita hè duverebbe pianu di manera chì u zitellu pò esse mette à l'osse pervevule di a mamma è senza lasciuglie di nascita è cumplicazioni. In contraste cù l'osse facial, chì sò fermamente cunghjuntati, l'ossi di a parti craniale di a testa sò carattarizati da a mubilità - i membranze fibrue sò situati trà elli. A causa di sti membrani da u tissutu cunghjuntivu è i fontanili nantu à a corona è l'occipuitu, l'osse di cranu pò esse spustamenti relative à l'altri. A forma estensita di a testa di u zitellu indica chì a cunfigurazione hà cambiatu durante u partitu è ​​hè adattatu à i cundizzioni chì hà avutu in stu prughjettu difficultu.

A forma quandu l'oblitdju ellevatu hè osservatu in un novu hè chjamatu dolichocephalic. Questa opzione hè stata aduprata in u casu chì a bughjone passa u primu à traversu u canali di nascita, è a faccia si svolge in u spinu di a mamma. In u casu di u travagliu senza cumpattachione, u cranu allungatu di u babbu ùn anu micca influenatu nant'à u sviluppu di u zitellu è ùn deve esse micca causa di preoccupazione.