Nepali Swayambhunath Hill: un locu d'aligeri di lassà o un repositore d'armi straneri morti?

I catigurii di l'armi di l'aligeri di l'abbandunati in Nepal si scantificanu! Nepalesa u Swayambhunath è un anticu landing per i navi stranieri?

U fattu chì i gonciudine da altri pianeti sò più visitori à a stanza di a Terra, oghje chjaru solu i scettichi più ardenti dubite. Ma ancu ùn anu pussutu alcune argumentu quandu anu da esse evidenza di l'esistenza di l'aligeri, cum'è u livellu nepalesu Swayambhunath, nantu à un turrenu chì dette un sicretu incantu hè edificatu.

Chì hè Swayambhunath?

Cumu hà ancu gestite per interessà ufologista è scientificu cum'è evidenza di cuntattu cù civilizazioni extraterreste: a Hill hè in Kathmandu, a capitale di Nepal. 200 mila anni fà in questu locu era un lavu deep lake, nantu à quale ci era sola una piccula isula di terra. Questu hè cunnisciutu da tutti i lucali: i so tradizioni guardianu a storia di Swayambhunath, chì era cusì u locu solitu di u stronghold à u mezu di l'acqua.

Un ghjornu u cullinu fù visitatu da u Boudou, più preziamente, a so incarnazione in forma di un incruciutu di u focu incaricatu in un morteiro. In seguitu, si libbrò da ellu, ma in u stupettu erani i monasteri Tibetani è i scoli monastic. Tuttu avissi vulutu essiri cusì vicinu à a stupa: ancu oghje, ghjudiziu di peregrinu andà à a so ghjornu, sopra à l'scala in 365 passi - secondu a quantità di ghjorni in un annu.

U Swayambhunath Moderna hè un centru di u temu buddhista, sopr'à u restu di a cità. À u pedi di stu stupa principali si trova u Vajra, l'antichi armi di i dii. Era questu chì hà purtatu à a prima guesses chì Swayambhunath hè micca solu un altru objeto culturale è spirituale nantu à u mondu di u mondu.

Cumu l'armi reali di i dii pruvanu l'esistenza di l'aligeri?

Vajra hè un arma mitulòggica, prevenzione chjamata solu com'è l'unicu elementu di miti cum'è e sandali di Hermes o a mela di Helen the Beautiful. Ùn era criatu da e mani di i persone: qualsiasi monzi buddisthiu fate chì a sola Twashtar hà avutu u dirittu di fàlli, chì cunghjuntanu l'ossi di u sà Dadhichi cù metalli. Vajra hè stata utilizata da u re di i diri Indra in a lotta contru i demonii asurichi - è era ella chì l'aiutò da a battaglia victoriosa. Ma cumu si stava nantu à a cullina Swayambhunath?

Qualchissia ùn sà a risposta à sta pregunta. In quantu a quistione di quale hà vistanu l'apparizione di stupa 200 mila anni fà. A stupa hè furmatu com'è un spiegliu spiegliatu, per quessa hè difficiule di dubite chì puderia esse parti di una nave straniera. U vajra stendu vicinu à stà parechje cum'è un ughjettu accidintamenti cacciatu da i dii stranieri.

Questa vela cun dui cimini servi simultaneamente com un simbulu di l'iniziu maschile è femminile. In a traduzzione da u sanschrit vajra significa "diamanti" - è i scientifichi moderni cunnosci sò perchè stu nomu fù sceltu. Vajra pò esse cutatu u metale, ùn importa ciò chì era forti. Questu hè n'avutru argumentu in favore di u fattu chì u vajra puderia micca esse statu fattu di l'omu. I libri antichi dicenu chì era pussibule di cutà e muntagne è distrughjenu i cità, pertece altre dii, basta chì u vajra hè capaz di ricuncilià solu un diu vivu.

Vajra vicinu à stupa Swayambhunath prova di trasladu à un altru locu in u 17u seculu per ordine di u Rè di Nepal Pratap Mell. Ma ùn pudia ancu imbuliscenu. L'anziani lucernani avvirtenu u rè: dìssenu chì una legenda hè passata da una generazione à l'altru, cumu si un ghjornu u diu di l'aligri ritorna turnà è vulete piglià e so armi incantevule, per chì nimu ùn deve tuccà. Ma hè l'umanità pronta per sta riunione?