Love Park in Corea

In Corea di u Corea, in a so grande isula Jeju, hè un parcu di amore - u parcaghju più famoso, scandalous è indecente in u mondu. Hè noturiale chì l'isula nantu à quale hè locu u parcu hè sottu a prutezzione di l'UNESCO sottu u nomu "Isula volcanica di Jeju-do è i so tubi di lava". Quandu quì assai tempu l'isula di Jeju hà vinuta dopu una violenta erupzioa vulcanica. E ora, dopu à i milioni di anni, hè stata prisata da a prutezzione mundiale. È u parcu stessu, chì ghjè situatu quì, hè issa d'interessu à più è più turisti, perchè l'indecentimi parighji d'amore eròticu solu solu in Corea, ma ancu in u pianeta pianetale sanu pò esse cunputatu nantu à i dete.

A storia di u parcu di amore in Corea di u Corea

Quandu a famosa guerra coreana finìu è e persone puderanu di ritornu à una vita pacífica, l'Île de Jeju hè diventatu u locu induve a maiò ciu di luna di miele passanu a so luna di miele. Per noi, certamenti sona durò, ma più pocu tempu, i matrimonii in Corea sò contru à a vulintà di a sposa è di u sposu. E parenti negoziatu trà elli, è u ghjovanu ùn hà micca sceltu solu per esse maritata. Durante a luna di miele, u primu cunnuscillu assicuratu di i novi facia parte. Hè in onore di questu, è per aiutà tutti l'infardati nantu à l'isula di Jeju, un grande nùmmuru di stituzzii eranu aperti, docenziale è dedicate à i ghjovani à i sutilità di a cultura sessuale. Invece, quella chì questi aghjenti pussedenu solu di aiutà un pocu in creà un ambiente intimu per i ghjovani modesti è limitati?

U parcivu stessu hè apartu una rinuvastanza antica, in u 2004. E, cum'è sapete, ùn ci hè nunda per i zitelli per fà. Interessatu in i dettagli? Allora passemu à a più piccante.

Parco "Land of Love" in Corea

U territoriu di u parcu hè chjucu è si trova intornu à u lavu lucali. Pudete passà tutte l'attraziu di a strada in una ora. A Vicinanze a entrata seranu assicurati da una figura modesta inocente di duie amanti chì sò in bè. Micca interessante? Ùn vi scantatu, hè solu u principiu. Cumplementu, nantu à u perimetru tutale di u parcu, vedete circa 140 sculture riliganti di i persone in ogni forma di pose sessuale . E più u più avanzatu, u più liberatu saranu stori. In u parcu pudete assicuratevi di liberà l'impresa di qualcunu di e sculture chì ti piace, ùn vi micca impeditu à tuccà, o cumpiaete a storia cun a vostra presenza.

U paisaghju di designu ùn hà micca lagrandi sottu i so scorni vicini. U perimeteru tutale di u parcu hè una décorazione cù elementi simbolii di e parte femminili è masculali. Ùn vi maravigliate si passeghjanu, i vostri ochji stumbleranu annantu à una femina femina enormi, fatta cù mosaicu. I paisani di bellezza è di putuladore anu prestu ancu bè proviziu - i sìmbuli fali si trovanu in ogni locu.

In più di l'esibiti chì sò in l'aria aperta, ci sò parechji musei tematichi, cafeti è ristoranti nantu à u territoriu di u parcu chì surprise sorprenu cù e menus eroticu, cinematografichi chì constantemente exhibanu filmi educattivi nantu à l'amore in tutti i so direzzione è e formi possi. Eppuru, cumu si faci senza sex shops! Inspirata da un passaghju sicuru, u statu di l'eccitazione simplificate vi vurianu per andà à una tenda è cumprà una cosa specialu, in memoria di un parcu di u sessu visitatu in Corea.

Per una certa raggiuni, avemu tende di crede chì i coriani ùn sò micca assai emotivi, modesti è impastati. Ma a prisenza nant'à u so territoriu di una tale òrdine capulista li fai pensate moddu. È, se ùn site micca una persona notoria, è ùn site micca cunfunditatu da l'aspettu di e parolle copulanti di bronzu, pudete esse sicuru d'avè visitatu stu paese più indecente in Corea!