Dissuluzzioni di pedi di rino

A urolitisiis hija a dannu enormi, chì dà i so patroni sò assai sensibuli dolore è incunificanti. Cù sta malatia in u sistema urariu di l'omi è di a donne sò furmati cuncrements, rapidamente crescenu in grandezza.

À una staghjoni prima di a malatia, i pedichi di rinnuvoli pò esse disolbuli, dopu à quelli spuntanu u corpu umanu nantu à i so propria. Questu pò esse fatta cù i metudi tradiziunali è folklori.

Medici farmaceutici per a dissoluzione di pedi di rino

Tutti i drogami chì sò adatti à dissolve i petri, travaglia a stessa. Impediscenu a cristalizazione di cumpunenti minerali in l'urina, è ancu lavate a sione è petite petri da u corpu per l'urugera diureticu.

A più spessu usata in sta categuria sò i seguenti medicini:

Inoltre, per disolviri e pedi in i rizzi, sò comprimi pilloli di Cisterci, assai faciuli, fatte da eseddi naturali di i pianti medicinali.

Dissuluzione di pedi di rinu cù rimedii tradiziunali

Trà a medicina tradiziunale, i più populari trà l'omi è e donne incù malatii di u sistema urintuariu sò e seguenti ricetti:

  1. Pigliate 2-3 patece di vinu, rinsegna bè è, senza purificazione, tagliate in pezzi. Pour una quantità di acqua fridda, mette nantu à u focu è porte à foglie. Allora resse u calore è coccia u verdura finu à ottene una massa grossa, una cunsistenza chì sia di un sciroppu. Prestu Prestu Drink 100 ml 2-3 volte à ghjornu.
  2. Cù 10-15 stomachi di pollo, sguassate i filmi, lavenu in l'acqua è secca. Dopu quì, in ogni modu, frettu queste filamentu in puzziche è pigliate una cullizzioni di u pruduttu ogni ghjornu, immediatamente dopu à despertarà, durante 1-2 mesi.
  3. Squeeze u zitellu naturali da a pettine è aghjunghje in u frigorificu per 6 ore. Cerveza 50 ml di a matina è à a sera.

Infine, u modu più efficau di dissolvi i pedichi di rinniti hè a litotrivetta, o a sfruttamentu di pietre chì utilizanu l'equipaggiu. A procezione hè indurendu è permette di ottene risultati significati dopu una sola sessione, però, prima ch'ellu hè necessariu di cunsultà cù u vostru duttore.