Sensibilizazione di u mondu circundante

Dopu i primi sicondi di vita, stimuli esterni di u mondu esternu cummincianu a noi - luce, u rughju, u gustu, l'oliu. Cusì principia a nostra cognition sensoriale di u mondu circundante da u cuntattu di i nostri sentimi sensichi cù stimuli esterni. Questu hè cusì cresce i imaghjini di u mondu in u nostru pauro, chì custituiscenu una figura di percepzioni.

Sensorii sentenzi

Ci hè cinque sentimenti sensoriali chì ci permettenu à realizà una cunniscenza sensuale di u mondu è per fà prudutti di "furmati", "ritratti", è qualsiasi altre stampi d'objecti esterni in a nostra capedda:

Sì unu di i sensi sensittivi hè persu, altri sò più listessi è pruvate per cumpensà a perdita di u sentimentu falatu. A strada, a qualità di a nostra percepzione sensitiva dipende nantu à a furmazione, per esse, pudemu sviluppà un livellu sensu di a cugnizzioni.

Percepzioni di percepzioni sò diffirenti

À u stessu tempu, e persone distinte pòrtanu u sensu sugettu. Un filosufu chì guarda un acuariu cù i pesci pensà à u fattu chì eremu tutti i servitori di i nostri mure di vetri, l'economiste calculerà se hè pruduzzione per razza stu tipu di pesci, è u zoogistu annunzià nantu à i qualità fisiologichi - a struttura di l'alti, u cumpurtamentu di l'individuu in a so sucità, l'imaghjini di l'alimentazione / necessità di l'animali.

Per quessa, a percepzioni di u mondu largamente dipende nantu à a cunniscenza, l'esperanza, a manera di penseru di ogni persone persunale.

Images

Ogni oggettu di u nostru munnu duvemu parechje caratteristiche, è pudemu creà in risposta à i so prupietà in una sola figura. L'imàgini sò l'acidu o dolcezza di una pumu, u so culore, u sapori, di a dulcezza o di durizza. Tuttu chistu tutta a so integralità è hè una percepzioni .

In ogni modu, l'etapa sensitiva di a cognition ùn pò esse esse senza ogetti. Ogni uggetti senza l'imaghjini in u nostru cranu, ma ùn sò micca imaghjinati senza uggetti. Per esempiu, a jungla. In u mondu ùn pò esse una junge, invechjate s'ellu ci sapemu di a so esistenza o micca, ma a so imaghjina in u cereu hè direttamente ligata à a so presenza in u mondu.

Inoltre, u sughjettu hè più perfettu chì u so figura. Dunque ci pudemu vedà repetidamenti a stessa pellicava, è ogni volta per apre un qualchì novu dapoi micca divulgatu. E pi chistu assai raghjoni, u pensamentu è a cugnizzioni sensu deve esse cumpagnie inseparabuli in a vita di l'omu. Dopu à i sensi sensu, avemu percignate e cose à l'individu, l'ogetti, i fenomeni è u pensamentu facenu pussibile sapè l'esencia di e cose, i leghji di a natura è l'universu, per cavu più profonda chì i caratteristiche ordinariu di l'oggetti.