Signs for Easter

La Pasqua hè una di e vacanze più significativu per i cristiani. Ci hè certi signali per a Pasqua, chì i nostri babbi seguitanu senza dubientu. E persone anu creatu chì hè in questu ora chì u celu s'aprì, e l'ànima di i morti anu a pussibilità di vultà à u locu di u funerale. A ghjente hè ghjuntu à i cimiteri per ombra di a so memoria è di parlà cun una amata.

Signos, tradizioni è abitudini di Pasqua

À questu tempu hè cunsigliatu per realizà i rituali per migliurà a salute, stabilisce relazioni , dispunibule di sporche, etc. Magi credi chì tutti i cusimeri parrati annantu à questu ghjornu anu tremu putere.

Signs for early Easter:

  1. Si qualcunu murìu nant'à u ghjornu sacru, questu hè un signu dolci, indicando una seria di morte. Quandu u succorsu, pusò u ovu di Pasqua di u culore rossu à a manu diritta di u mortu, è l'altri oevi devanu esse datu à l'altri populi.
  2. Ci hè un signu per a Pasqua nantu à i soldi, secondu chì quandu nantu à a festa di u vacanze avete bisognu di lavare l'acqua chì hè abbandunatu Di u ghjornu neve. In un vàsciu cù l'acqua, hè necessariu di mette ognitantu da l'argentu, per esempiu, una munita o una cullette. I nostri babbi, crèdenu chì cusì lavu dà ricchezza è bellezza.
  3. Per disperse di e prublemi attuali è a mala sorte, deve aduprà a vela di Pasqua per grapissà una croce nantu à u marcu di a porta di a vostra casa.
  4. Sicondu u cuntenutu mudernu rigalu di Pasqua, se l'ovu russu si spargeru da una alta muntagna, allora tutti i prublemi in i relazioni familiari desapareceranu. Quandu si sparghje, hè necessariu di dichjarà e parolle: "Cumu si u testicu venenu da a muntagna, perchè u dulore sia liberatu da mè. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Avà è sempre è sempre è sempre. Amen " .
  5. Per truvà a vostra ànima assicurante, avete bisognu di rimette in prima ghjornu à a sera di u collu in a finestra. Cusì ci hè necessariu di dichjarà e parolle: "U sole di Pasqua, scuraggià u celu, è voi, u sposu, vene à a mo casa. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Cristu hè risurgiu, ma à mè hè u sposu. Amen " .

Quandu u campanile anu, avete bisognu à andà à a chjesa, affinchendu una candela chjara è una cestera di uova di Pasqua, oghje, u salitu, u vodka, di a soia, u furmagliu è altri prudutti. In a chjesa, u prete cunsacre l'alimentariu.