Beatus Caves


U regnu di u regnu sottumessu hè locatu solu 6 chilometri da u famu centru di u lago di Interlaken . Caves di Beatus (Cati di San Beatus) in Svizzera ùn abbandunate micca quellu chì hà indiferente à i misteri di a natura sutturina.

Un pocu di storia

Dicenu chì qualchissia in u seculu XI dC, un veru dragon vive quì. I pupulani muderni, sicuru, crede in questu hè improbabile avè successu, cusì ci hè una altra versione, più "scientificu". Ci dici chì quandu a caverna hè occupata da un mostru di grandezza impressiunanti, chì temia à i lucale cun u pensamentu di a so vera esistenza. U bravu Beatus Lungernsky, dopu avè alcuni alcunificheghja u Beatus santu, per i so atti strammati è diliziosi, cummattiu cun un giant vivante desconocido, è dopu a vittoria decide di stà in una caverna.

In cunnessione cù a legenda, assai cose quì quì sò a forma di un dragu. Per esempiu, pudete furnisce in un pianu subale in una nave in furmatu di un dragu, è à l'entrata seranu inturniatu da una figurina di una criatura di respirazione.

Ciò chì vede?

A caverna di Beatus in Svizzera sò sottupani, in i scogliere Niederhorn, à una prufundità di circa 500 metri. Hà una urighjina calcariu è granitica. I corridori cave stinciati per un kilomètre sanu.

U cumplessu turisticu cuntene un numeru di labirintu di cave mistiche, assai stalactiti è stalagmiti cù una età di più di 40 mila anni, cascate è cimi ripertazione. Da i bagnate creati da l'omu, hè un museu especializado in minerali, induve scopra assai cose interessanti nantu à i ziempesie di i patroni, i plataformi di observazione sopra i cascati pittorescenti, un parcu è un restaurant di cucina suiza , u principali vantaghju chì hè un chic panorama di l' Alpi . Inoltre, serà furnutu cun un pezzu è guasi sempre vacante d'estacioni d'auto.

I fatti interessanti

  1. U veru nome di u monicu-ermita Beatus - Suetoniu. I so genitori campavanu in prosperità, è deciseru di mandà u so figliolu benamatu à gnaw granite science in Roma. Invece, Suetonius hà scappatu l'apòstulu Petru da u percorsu di a cunniscenza. I Rumani, eranu rimpiazzati da i monticelli suci - u ghjovanu cambiò u so locu di residenza è si allargò in a religione. Dopu poch'ellu pigliò u nome di Beat, chì traversu i seculi praticava a caverna un nome inusual.
  2. I corridori cave sò furnuti d'illuminazione d'alta qualità, grazzi à quale a veghja vede ancu quì - ermite unpretentiosi. Cumparse prestu davanti à i centri.

Per u turista nantu à una nota

Pudete ottene u miraculu naturali unicu da u busu regular (stop Beatushöhlen). Se vulete caminari, è l'bus stufa hè micca à u vostru piacimentu, andate à e cave da u famusu Scenario periculu. L'excursionisme dura una ora è mità. Ùn hè ghjallacciatu per arrivà cose tempi in a mattina - u museu si opens à lunch. Cusì, u modu di l'operazione hè stallatu: di 11,30 à 17,30 ogni ghjornu. Per l'entrata hè necessariu di pagari circa 18 franco suvi. fr. Convoca, per i zitelli masi - 8 franchi sui. fr.

Ogni mità ora si trovanu guidati . Cronessinu in parallelu in dui lingui - Germanu in inglese. Ci sò excursioni in francese, è, se assai furtunati, in russu. Per ragioni di sicurezza, senza una tour, hè prohibitu inspeccionà a caverna di modu indipendenti. A strada, a tampiratura di a caverna ùn sia più di 5 gradi, perchè cose e caliu cun voi. Siccomu a visita hè pussibule solu in a staghjoni cálima, vi serebbe calore si vestiti assai calda d'una volta. Hè assai raziunale per vèstisce jeans, calzarii sportivi còmode è pigliate un capazi o un ghjocu spuggliu.