Pipe "Kimberlite" "Big hole"


Piante di Kimberlite U big hole hè un depositu di diamante impauritu, situatu à a cità di Kimberley, in a Repubblica Sudafricana .

Oghje, u Big Hole di l'Afrique Sudafrica hè cunsideratu una prupietà propiu micca solu di a cità, ma di u paese sanu - hè una attrazioni unica attrae i turisti. Sè decide di visità a Ripùbblica Sudafrica, assicuratevi di truvà a pussibilità di visità di Kimberley.

Histoire de diamant mining

A minatura di diamanti in l'Afrique Sudafricana hà permessu u paese ùn solu per piglià u principiu in u cuntinenti, ma ancu per perdà u "tìtulu" not-so-pleasant "" Paese di u Terzu Munnu ". Sicondu statistiche, l'Afrique Sudafrica hè unu di i cinqui più grande pruduzzioni global di sti pedichi preziosi. In a classificazione eranu stati stati as:

A primu gemma nantu à u territoriu di l'oggi Sud-Afrì chì si trova in u 1866 - com'è storia rivindicazione, un diamante fù ripresu in u fiumu per un zitellu angènu chì cura l'animali nantu à a splutazioni vicenda di Di Kalk. Ci hè stata a stata una pietra gialla, u grandu di u quali supirava 21 carati.

Ma u principale truvà una petra chì pisanu più di 83 carate, truvata da i zitelli d'un agricultore chì possu a so propria spluta. Diamond hè stata chjamata u bonu nome "Star of South Africa". Hè stata un tipu di stimulu per u sviluppu di sta pisca in Sudafrica. I primi compiani avianu cuminciatu à i mio pedi in vicinanza di a splutazioni in u 1871. In u risultatu, i diamanti sudafricani hanu purtatu benefizii incridibuli - micca per nunda, oghje u paese ùn hè micca solu u più sviluppatu nantu à u cuntinente, ma ancu cuntinueghja u so sviluppu progressiu.

Dopu questu, a vera foglia di diamanti hà assartu u paese. In sume, assai dipositi eranu scuperte in l'Afrique Sudafrica, parechji mines hè statu custruitu, ma u principalu per un pezzu tempu era una minera aperta in Kimberley, chì i diamanti eranu assai puliti.

Big hole - a storia di a più grande

L'omi inactive now in Kimberley City hà ricivutu un nome simplice è cumprumbu - u Big Hole. Hè ufficialamenti ricunnisciuta com'è a carriera maiò, sviluppata senza l'utilizazione di nudda tecnica.

Più di più di 40 anni - finu à u 1914 - circa 50 mila minieri travagliavanu à a mina, u sviluppu cù picculi ordinali, palangani e palmi. Cù u travagliu manuale, a ghjente estratti più di 22 miliuna di tunnillati di terra da a cantina.

Duranti stu tempu, circa 2700 kilogrami di pietre preziosi sò stati trovi. In quantu di i figuri in generale, hè 14.5 m di carate. Trà l'immensità di pedi eranu i famosi, lighjendi è veramente ghjiganteschi, per i diamanti:

Ancu fora, a cava sorghja impressesiva, ma ancu più scandificante hè a funzioni ufficiale di a mina:

Oghje, in u fondu di u Grande Hole, era furmatu un lavu cù una prufundità di 40 metri.

Hè interessante chì, cum'è quelle di i circhuli stabilitu, circa 100 milioni d'anni fa, era un vulcano in u locu di a mina - a fonte di a lava era situata circa à una prufundità di 97 chilometri. Questu hè chì prumove a furmazione di diamanti in questu locu - a temperatura alta è l'alta pressioni in u pianu cuntribuitu à certi processi chì cuntribuiscenu à l'apparizione di pedichi preziosi.

A Modernità di Kimberley

Avà, Kimberly hè una cità muderna, sviluppata. Hè tuttu per una vita còmicu:

Naturalment, i turisti sò primuroscimenti attiratu da u Grande Hole, à u quale è in oghje chì i excursioni sò urganizati. Per esempiu, speciali per u trasportu di i turisti à l'attrazioni principali di a cità, i rails per i trammi sò stati dispostu. À a riva di l'antica minera, creta una pratica fugliali sicura è segura.

In a cità hè ancu un museu minatuali specializatu, in quale a storia di l'articuli di diamanti è oru hè presentata in dettu. Questu hè, ancu ora, dopu à più di centu anni dopu à u sughjettu di a meia, cuntinua per brine profit à a cità è i so abitanti - solu avà com'è un attrattu turisticu.

Attribuzione di cumprà diamanti in a Republica di Sudafrica

Invece ancu chì u diamante mining in l' Afrique Sudafrica hè stata per quasi 150 anni, hè ancu pussibule trovi specimens unichi in mines e mines.

Cusì, uni pochi anni fà in una di i minimi più antichi di Cullinan hè stata trovata un gemiche incredibile - u so pezzu era 232 carati. Sicondu i sperti, u valore di un diamante pò cumparisce $ 15 milioni.

In ogni casu, deve esse ricordatu chì e pietre aspetta sò pruibittamenti rigularmenti esporativi di l'esercitu. Se interessate in cumprà diamanti in Sudafrica, avete bisognu à andà à u prufilu, questu, ghjuvelli è centri shopping, situatu vicinu à i mines, i minti, induve viaghji organizati à spassighjate.

A compra di pedichi preziosi in u paese hè assai prufettu - sò quarchi più prezzu. In i costi, deve esse indicatu u certificatu di a maghjina per i ghjuvelli cum'è compra. Quandu si abbandunate, pudete applicà à Impensum gratuitu è ​​u 14% di u prezzu di cumprà. A vera strada, i turisti anu stati facciuti cun punizzioni seculu per a sviolla di diamanti in diamanti da a Sudafrica - perchè ùn mancu pruvate à burlà l'autorità.