L'alimentariu per l'aquarium cù e so mani

Parechji pruprietari di aquariums sustinendu chì i so animali sò prufitate ancu u sistema nervu è aiutanu à calmà o si cuncentra. Ma casu chì una quantità maiò di travagliu o un largu viaghju crea una certa diffikultà à a cura. In particulari, questu cuncernanu l'alimentazione. In questu casu, una solu solu hè un carrittore di carbu pà u pesce, fatta da e so mani.

Cumu fà un autocupu per un aquarium?

U prucessu di fà un alimentatore hè assai simplice è ùn porta pocu tempu. Per u travagliu avemu bisognu i seguenti materii:

Avemu da cunsiderà a struzzione di a fabricazione di un autocorrelus per un acqui di e mani.

  1. In un cuntainer di plastica, fannu un pirtusone un pocu di diamitru più pezzu chì u diametru di a cabina, inserisce u tubu. Allora ùn ci hè bisognu di usà ancu a cola.
  2. U tamburinu ùn deveria micca esse ridivatu. Hè abbastanza per cumplete cù i dui terzette, eppo i pezzi di l'alimentariu ùn fallenu micca totus a so volta sottu u so pisu. Inoltre, a manu di u repertoriu pò sustene un certu pesu è si deve esse cunnisciutu progressivamente, è avemu attache u cuntinuu.
  3. Cumu faci l'alimentatore per u travagliu piscicanu cù e so mani? U cuntinuu cù pelleti di alimentariu hè attaccatu à a freccia di u clock. Siccomu u cuntinuu duverà dui volta à 24 ori, da u burtu in u tubu i grànuli si spunta dui volte ghjornu. Questu hè abbastanza bè per alimenta.
  4. A dimensione di u pirtusone in u tubu di l'alimentatore, fatta da sè stessu, determinarà u nùmeru di pelletie chì abbandunarà à u mumentu. Ci hè più, u più nutizie vi vene in l'aquarium.
  5. L'autocucchianu hè prestu per l'acqui, cù i so propria mani è avà pò esse appiccatu à a prublema.