Cumu stabilitu u tile in u paviu?

A resistenza di l'ogetti, l'amica è a forza di a ceramica di l'ambienti sò cunnisciuti da l'antichità. Se prima di disignu di un tesità era poviru, ora cù una struttura o un culore di prublemi ùn sò micca nisun. Pudete sceglie un capunanzu per a petra naturale, marmurero grecu, cù un patrone unicu, facenu u pavimentu rough or perfectly smooth. Tuttu chistu vi permette di abbandunà a tile in u pavone nò solu in u bagnu o in a cucina, induve hè traditu in modu di fondu, ma ancu in u salottu, salottu, corridor . L'una sola pregunta chì confunde certi di i patroni hè quantu difficili stu travagliu hè per un omu cumuni chì ùn sò micca familiale di specialità di creazione. Pruvate un pocu puntualisimu stu tema in un simbulu simplice è dispite tutti i teme innecessarii.

Quante beddu per struisce a tile in u paviu?

  1. Quandu parechji sbagghi sorgienu à a prima tappa, quandu i pruprietori facenu un novu issu chjappi, senza allughjà u so fundamentu. Prima cacciate i vechji prughjetta è impermeabilizazioni, è pudemu prucessu u pianu cun un coperchio di capa. Assicuta a superficia per 4 ore.
  2. A megliu manera di livassi u pianu in un bagnu o altre stanza hè di utilizà liquidi à circa 30 mm di grossu. Cumplrennu a travagliu di travagliu in u cuntinuu.
  3. Ubligate un mezcladoru, mischjà a suluzione.
  4. Pour u liquidu riflettu à u pianu.
  5. Eliminate i burbuli di l'aria furmata cù un rollu d'agulla, rotanti di u coperchio diversi volte in direzzione diffirenti.
  6. Doppu quarchi ura, u pianu quasi guasgi calibratu è listatu per l'usu.
  7. Appricamu masticu o altre solu glutinosa nantu à una superficia limpia. Invece di e misciuni cum'è di a sione, u cimentu è l'acqua, ricumandemu à utilizà una cola speciali, per esempiu Cerecit, chì hè assai simplice per preparà. Ma per ogni tipu di raja (ceramica, granu, mosaicu), a so marca serà diferente.
  8. Avemu pruvatu d'appliunzà una mezclaisette, u bigu capa cresce rapidamente, facenu per quessa impastughjatu per stallà. Puderete a suluzione cun una spatula serrata humedecida. Hè desirabili chì u gruixu di a cola sulitosa ùn sopr'à u gruixu di e to pezzu.
  9. Posa a tesela di u mortar, pressu cù a to manu.
  10. Controla constantemente a tile preso à u legnu cun un livellu.
  11. Alignate a superficia è rinfurzà u pacchetta vi aiuterà da toccu cun un mallettu di gomma.
  12. A distanza distanza distanza distanza hè facilmente cuntrullata da travagliu plasticu, utilizate l'attrezzaturi stessu numaru.
  13. Vulete tutta a cola residuale cù una spatula è aduprà a cumpusizioni per a tesitura vicinu.
  14. Pudete navigà u cordone in modu chì e funzione sò ancu. Pruduce l'opari cù u listinu in modu strettu cum'è l'scopu precedente, avemu stavatu a tarrazza vicinu.
  15. Assicuratevi di cuntrolliri u pianu cubierto da i raghjoni vicinu, u livellu.
  16. Se a diffarenza hè grande, questu hè prontu eliminata, straggiate u tesu cù una spatula, è sguassà l'exceccione di mistura di travagliu.
  17. Pudemu di novu è pressu cù i vostri ditte.
  18. Tapping the kiyankoy, nivela u pianu è verificà u nivellu di travagliu.
  19. Ùn vi scurdate di reinsertione e passaggiu trà e tile.
  20. Se apprezzate leghjite u cundottu a tile in u pianoforte, pudete dinò ancu cun di e strade. (Photo 20)

Di sicuru, prima, senza capacità spiciali hà bisognu di travaglià dura, pruvatu à fà a superficia liscia. Ma a diligenza è l'uttichi unpretentiosi cum'è kiyanka è u livellu, aiutanu à ottene un risultatu pusitivu.