Museo di Fotografia


Mauritius hè un paradisu in u Oceanu Indianu. L'acqua trasparenti, i platti di ramliaghji, scalpi , catena , natura magnifica, i chjassi di u corale, clima caldu, u serviziu di primu serviziu hè ciò chì attracià assai turisteri annu, anche l'altu costu di e turisori .

Spessu si pruteghja l'oceanu è a spiaggia, i turisti si stàvanu à a capitale per cunnosce a cultura è i costi di u paese, induve sò assai attraziosi è musei. Unu di elli serà discuttu sottu.

A cullizzioni Musei

Stu museu privatu hè stata creatu da i sforzi di u fotografu locale Tristan Breville. U museu si componi di 6 stanzi, chì cuntenenu una cullizzioni magnifica di notte unichii ritratti, ma ancu ritratti antichi, negatività, materiale video, libri, postcardi è ancu daguerriotipi di u XIX sèculu (u daguerreotipu hè u "ancestrore" di a fotografia attuale, tècnicamente hè stampatu nantu à una planica di metallu) .

In u salone principal di u museu sò esibiti, chì varieghja da antichi pressione di stampa, marcuri di foto è photo albums à rappreżentanti contemporànni di sta art direction.

Per infurterà u cuntrollu di a so arribata à voi aiuta à a campana, cullendu nantu à a porta. Ogni annuncia hà a so propria storia. Sicondu l'archivi di e fotografia antica vi cuntenenu da a cultura di l'isula, cumprenderà chì a vita evolucionò annantu à l'anni, chì costi è pratichi impidiscenu nantu à l'isula.

Cumu visità u museu di a fotografia?

U museu travaglia di traveglianze di 10 ore à 3 ore. U costu di u viaghju hè di 150 rupee, privilege (studienti) - 100 rupee, i zitelli sotto di 12 pudaranu visitaru u museu in libertà. U museu si trova in u centru di a cità oppostu à u Teatro Port Louis . A strada di bus più cercana hè di circa 500 metri da u museu - Sir Seewoosagur Ramgoolam St.