U Lavu Vittoria


Malgradu u clima assai àridu, l'Africa orientale hà sappiutu a mantene u so tesoru inestimable - à una altitudine di più di 1100 metri in una fossa tettonica ghjovenja u sicondu lago più grande di l'acqua fresca in a Terra, chì porta u bellu nome Victoria. Ci hè dettu chì questu stagnu è u so ambienti stimanu assai interessu trà i turisti, è per questi ci sò assai motivi!

U Lavu Victoria hà u rolu di a vita di l'Africa, perchè cuntene a maiò parte di l'acqua fresca di stu cuntinenti. Ci hè una infurmazione chì, da u calunciu glubale in questa zona, abbia menu annantu à u nordu di a precipitazione annantu annu, chì hà un effettu periculosu in quantità à a qualità di vita di l'abitanti di l'arghjintini circunvicili. U puntu tutale hè chì u lavu Chjami è a denti, questu, littérairemente dà vita à rivi è laghi, à quale si scorri. In u stessu tempu, micca più di u 20% di l'acqua hè altamente liberata in u lavu stessu da i corsi d'acqua chì ingressanu, u 80% restante sò u stessu precipitazione, u numaru chì diminisce annu, ameciendo à u benessere è a vita di più di 30 000 abitanti chì vanu à a so custiera.

Più più nantu à u lavu

U Victoria Lake in Africa hè a più grande, a so area hè 69,475 metri quadri. km, a longa durata hè 322 km. Hè una petite poca prufundità, in cuntrastu à i laghi Tanganica è Malawi fècenu in u risultatu di a stissa vindicazione tectonica.

U lagu Victoria in Tanzania hè assai populari cun turisti; "Parti" di u Kenane è Ugandani di u lavu ùn anu micca sta pupularità. In u 1954, nantu à u fiumu Victoria Nilu, chì hè urdinatu in u lavu, a presa d'Owen Falls hè custruita, dopu chì u livellu di l'acqua hà 3 m; oghje u lavu hè un reservoir.

A località induve u Lacu Victoria hè situatu si trova in a zona equatorial-tropicale, cusì ci sò duie stagni chjosa à l'annu. A prima staghjoni pruvene in prima di marzu è dura à maghju, è a secunna principia in uttrovi è finisci solu à a fini di dicembre. A precipitazione annata hè di circa 1600 mm, è in u centru di u lavu chjaranu cù un terzu più di quelli di e costi. A tampiratura cambia pocu in l'annu: a temperatura di ghjornu media in ghjennaghju hè + 22 ° C, è in July - + 20 ° C. U lavu hè carattarizatu da e timpeste forte. U più tempu di visità hè di ghjugnu à settembre.

Habitanti di u lavu

U Lavu Victoria hè sbattulata da a diversità di a so fauna. In u settore, più di 200 spezii di pesci vivenu in questu stagione, quellu chì ci hè dinò un ligame trà i pezzi è animali - u protutore. Stu pesciu hè u rapprisentativu di l'essenza più antica, chì pò respireghja l'agholli è i pulmoni. Per i pescaghieri lucalli, a tilapia hè di interessu, chì hè a basa di a pesca, quì u "subject caza" hè principalmente di u Nilo perch - un pesce assai grande, chì pezzu pò accade à dui cenchi kilogrammi. Ùn ci hè micca una restrizzioni in u numaru di pesci attraversu, in i tipi di pisci chì pò esse pigliatu, o in l'equipaggiu chì pò esse usatu.

E in l'acqui di stu lagu ùn hè solu un cantu inimaginable di cocodori. Uni di elli sò assai impressiunanti in grandezza, perchè esse boni per pinsà di e pussibbili cunsiquenzi prima di pazzu in u locu equitu. Eccu alcune poisonous serpente, è insetti, cumpresa a mosca tsetse notori.

Vista di Victoria

Ci sò assai isuli nantu à u lavu, a zona tutali di quale hè 6000 metru quadru. km. U più grandi di queste hè l'ìsula di Ukerev (di Tanzania ). L'isuli di u Lavu Victoria sò darciuti à un gran numaru d'avè diverse - i viaghjanu sempre in modu persunale, è arrivanu da i paesi più freschi in i chjassi di invierno.

L'isula più famosa di Victoria è Rubondo - una isula nantu à quale hè unu di i parchi naziunali più belli di Tanzania . Un altru parcu hè situatu in Saanane Island. L'isula di Rusing hè sceltu per l'amatori di a pesca è l'ornituloghe - quì vive circa un centu spezie d'occhji. In più di elle, ghjunti hippi viventi, ottanu ottuni è seguitanu a lucertuli.

In u vicinanziu di u lavu si meriteghja a visita u boscu piccu di Kakamega, induve colobus bianchi è nìvuli, monos di ravenna è altri primati viaghjanu, in l'assestimenti di e tribù di Marakvet, situati nantu à i colti di Cherangani. E, sicuru, valuta à visita a riservazioni di Biharamulo è Burigi, chì cù u Parcu Naziunale di Rubondo formanu una grande reserva naturali.

Dognu di vive?

Hè megliu di firmà in una di l'alloghju à e riserve o in a cità di Mwanza in u territoriu di u lavu. Eccu unu di i megliu pudeti sò Malaika Beach Resort, Ryan's Bay Hotel, Gold Crest Hotel. Sò stanu assai cosi, ma ùn ci hè bisognu di esse cresce un cunsulidatu aumentatu è una larga varie di servizii.

Impurtante di sapè

Siccomu u lavu serve com'è un habitat per i cocodorii cilesti, duie reguli principali sò deve esse attentu: prima: ùn pudete nàscanu in u lavu è, sicondu, ùn pescanu micca in u bughju, chì i cocodori in questa ore sò particularmente attivi. A pesca di a notte hè pruibitu ufficiali. A strada, puderete reemplazarà a pesca di caccia per cuncorrelji o combina sti dui classi. Inoltre, ci hè un altru raggiuni per ùn nuvità in u lavu - a costa sana hè infettata da schistosomosi.

À a spiaggia di u lavu hè una mosca di tsetse - hè un periculu di cuntraienti una malatia di dorme; anch'ellu una probabilita probabiliata di a frebba gialla, dunqua megliu per piglià a vaccinazione appressu prima di u viaghju. Un clima chjudu è assai umidi hè micca favorevoli per i viaghjatori chì avianu prublemi cù u sistema cardiovascular.

In u modu, i locani assicura chì una criatura gigante vive in u lavu, chì persegni dopu i peschieri. Aborigine chjamanu lukvata. In ogni casu, ci hè una evidenza di i europei chì anu vistu in l'acqua un animali strano è assai grande. Invece, forsi, di fattu vittiru solu una pitone, chì anu puru periatu "bagnate" in eau locale.

Per u turista nantu à una nota

A via più veloce à u Lavu Vittoria pò esse righjunghjendu nantu à u Mwanza internaziunali di u Mwanza è da quì in caru (dura una meza ora). Pudete ancu fà piglià à Mwanza da u ferru da Dar es Salaam .

A situazione eculogica in questa zona hè sempre in a deteriorazione, u risultatu hè a pesca di cuntrollu, in quantu à l'impurtazioni in sti rigioni di animali exotichi è di flora. Ricertamenti, i OSIENALA è e ECOVIC sò stati stabiliti per migliurà a situazione in questa regione, chì seguenu u cunsumu di risorsi di u lavu, chì da pocu tempu dà i risultati pusitivi.