U travagliu spruvatu hè bonu è malu

U Tunnu hè una pianta annuale d'una pianta à a famiglia di i cereali. Sicondu alcuni infurmazione era cultivata 10.000 anni fa. À tutti quelli chì interessanse in quantu benifiziu è u danu di u fruttu in ghjuvendu à u corpu umanu, vale a pena sapè chì i grani di u triglu in ghjuvatu sò assimigati perfettamenti da u corpu, per quessi sò un pruduttu ideale.

Durante a girmutazioni di u granu, i proteini cuntenuti in questu hè split in amino acidi . Quessi sò digeritivi parzialmente, è svinutu parò in nucleotidi. Ancu, à u mumentu, assimilati solu parzialmente, è a cattivazione non utilizata in altre basa. L'acidu nucleicu hè cunsigliatu di sti basi - genes. Tutte e nostre malatie parevenu per i cambiamenti in i geni, per rimpiazzà è restaurisce un such materiale hè assai impurtante.

A fibra, cuntenuta in granu di trizu, absorbe tutte e sustegenu tòxica chì vede in u corpu. U fruttu di u fruttu manghjatu pò esse manghjatu da tutti, inveci di e caratteristiche di u corpu, ma in particulari u cunsigliu à i so populu sanu, di dietetie è à vulintà perdiri pesu. Questu hè duvuta à u fattu chì u granu in ghjuvendu rende rádevuli di famu.

Chì ghjè gridu di fruttu di granu?

U frutto biancu hè u "cucurbitus" veramente reale. I spogliu di granulinu sò organisamenti cunsunanti chì anu pussutu un gran putenza, quandu anu battizatu i migliori di microfibri in i primi òmini di a so vita. Grazie à u potenzale energeticu colosale di i frutte, u so usu dà u corpu un caraghju incredibile di vivacità.

Cù l'intruduzioni di frutti di u trigliu in a dieta constante, i so benefici per a salute se manifestarà in l'immunità creciente, purificà u corpu di toxine, eliminendu di a deficienza di vitamina è a normalizazione di u equilibriu acida-base.

Tuttu sti sianu possibbili per a cumpusizioni di girmionu di granu. In quantità maiò, cuntene a vitamina E, chì hà un effettu immunomodulate è antioxidante in u corpu è a vitamina B, chì intervenenu activamente in u funziunamentu di u sistema circulatori è in i processi oxidative. Inoltre, u granu dispunivule contene furu, chì hè unu di i principii principali di l'emoglobina, u magnesiu è di u potassiu, necessariu per l'operazione di u sistema cardiovascular. A causa di a presenza di fibra, a mutilità intestinali hè stimulatu.

Tutte queste prufessiunità di u germu di u triple, induve, affettanu favuritu a nostra attività di vita. Sò cunsigliati per manghjalli di e persone per i persone chì vi prova di ritruvà l'attrachjata perchita. Hè cresce chì sottu à l'effetti complexe di picculi fogghi in u corpu, a so prufessione si produhe. Impurtunisce u metabolismu, risultatu in a scumparsa di l'excedente per u pesu, u corpu hè chjarratu da toxine. A pelle aghjunte a nutritiona, perchè a so elasticità hè restituita, l'apparizione improvesa, e unghje finiscinu di esse frutti, è i capelli acquistenu un santu bellu. Ci hè una opinione chì u biancu prumove ancu prutrattu a risturazione di a visione.

Contraindicazioni di u triglu germinatu

Malgradu tutti i so pruprietà ùtule, u ghjocu di u girmuze di granu pò ancu infruie a danni à u corpu. Hè strettament pruibitu per a usu di e persone di tutte l'età in u periodu postoperativu. Ùn avemu bisognu di crescenu in a vostra dieta genitoriu da u triple à quelli chì anu una ulceru stomacu o infruenza gastrointestinali crònica. Ùn hè micca cunsigliatu per dà i zitelli sotto di 12 è di persone di ogni età chì sò allergii à u gluten .