Décorazione da u pelle

Unu di i primi materie chì un omu hà amparatu à prucessu era un pienu veru. In u iniziu, hà servitu i nostri omini per appogni solu per scopi pratichi: ammunzatu da u clima è aiutau a priservà u prezzu calore. È solu quandu una persona hà iniziatu à pensà micca solu di manera di surviglià, ma ancu nantu à e cose più maiali è belli, i materiali naturali cumincianu à esse utilizati per creà opere di l'arti. Oghje nantu à a pelle hè stata familiara à i persone di l'antichità, ma oghji ùn anu micca persu a so rilevanza.

U sicretu di a popularità di i ghjuvelli di e donne da a pelle

Questi prudutti sò cusì in a dumanda, per via di e proprietà unica chì u cuuperu naturali hà. Eccu i più principali:

  1. Hè un pezzu extraordinaria - dà grandi opportunità per i patroni per travaglià cù stu materiale unicu. Ùn hè bisognu à nimu chì i braccialetti, pendelle, coltelli, hairpins, è assai più sò fatti.
  2. Stu materiale hè durable. Coghju à u ghjuvellu pò esse disprezzu da un pezzu tantu, mentre ùn anu micca perditi l'apparenza originale.
  3. A pelle hè stata surprisa in armunia cù altri risorse naturali: pietre semiprezii, fur, metalli nobili. Accessori cunghjunati sò assai impressiuni.
  4. Questa materia prima hè faciule à culore è ùn ùn crede micca sottu a influenza di ragi ultraviolet. Oghje nantu à a pelle pò esse in parechje culore in tuttu: da culori naturali mutate à i culori brillanti artificiale.

Inoltre una plus d'sti accessori hè u fattu chì si pò esse fatti cù i vostri mani. Per queste scopu, u materiale utilitate pò esse uttene - un saccu chì ùn avete più vistutu, un cinturinu o bootlegs di stivali antichi. O hè pussibule cumprà bè cumparatu in "seconda manu" quarchi cosa chjamata. Ci hè parechje maestri maestri chì pò esse maestru di ogni picciutta cù l'abilità creativa. Comu u risultatu, pigghianu un donatru prezzu è uriginale fattu di l'artighjanatu in coati, cum'è ùn ci hè nimu. Inoltre, pò mandate a ghjuvellu di l'autoru da a peddi nantu à u vostru sketchaghju di l'artighjani aversi.

Pudete sse sti l'accessori per tuttu l'annu. In l'estate piglia in braccialetti cun cunchju, è in l'invierno - adduzioni in pelletiu è fur. Questa hè una incomparable combinazione di materiale datu da a natura stessu. Anu vistu noble è luxuu.

Bisogge di donna da a pelle à u collu

Sti pò esse coltre, perdi, rini senzati cun una sospizione o à culori di moda. Quandu sceglie unu o l'altra opzione, sempre cunzidini chì tipu d'attire pensanu à usà stu cosa, è duv'è puderebbenu. Per ogni ghjornu, bè adattati per u cunnessi laconii o coltante, è per una occasionu specialu o avvenimentu solenni avarà una bella giogitta chic da a pelle.

I joini per i capelli

Pò esse assai diffirenti: bandi di gomma, rims, clips, capelli di fille, etc. Preste attenzioni à such accessories, in quale un dettu in coiu, per esempiu, un arcu o una fiore, hè sparitu. Questu hè assai còmicu, perchè questa banda di testa hè facilmente simplicemente trasfurmata in un fermu brocchettu chì pò revuzi qualchì cosa da u vostru libru.

Pulelli

Questu hè u tipu più cumuni di ghjuvelli fatti di pezzu genuu. Sò boni è nantu à una basa di quadru, simplicità è incrusciata cù parechje materiali: i pietre, piatti di metallu, l'ossu, cunchju, perleghja o perli. Un mudellu adattatu pò esse elettu per qualsiasi stilu di ropa. Anu puliticanti sò veramente boni nantu à a spiaghja, se hè un cordone struvatu cù cunce, è in l'uffiziu, se hè un mudellu rinudu, sìmulu à una corne di watch.