Justin Bieber caderu in amuri cù una babysitter di 17 anni

In seguitu, nimu chjamatu residu di a citadella spagnola di Denia, situata vicinu à Benidorm, Cindy Kimberly, hà svutatu famosa dopu l'ídolo di i giovani Justin Bieber caderu in amuri cù a so photo in Instagram.

Pace perdu è dorme

Fans di u cantanti di 21 anni scrivinu à elli in i rispittenzi di e messaggi laudatorii è mandonu e so imagettie, aspittàvanu piaciri. U Spagnolu di 17 anni hà intesu di Bieber, ma ùn pruvate à attruverà a so attenzione. Riturnendu di Instagram, l'idolo pop de adulescenti stessu acciditu à stumble a so fotografia.

Un strangeru cù l'ochji enormi, i labbra ghiavelli è i pilami longi brillanti piaceru Justin assai, è hà decisu di truvà una bellezza ghjovana, importa ciò chì. Per questu, l'artistu staghjone una photo di a chjesa in a so pàgina è hà dumandatu à l'abbunati di truvallu.

Leghje ancu

Risultati di ricerca

Accunciatu trè ghjorni dopu, l'incantatrice hè stata trovata. Era un studiente universale chì travagliendu una babta, chjamatu Cindy Kimberly.

I ghjurnalisti pruvate à amparà più nantu à a ragazza è truvonu chì, cum'è Bieber, hà violatu a lege. Cusì, Cindy ùn era micca una volta in a pulizzia per eddu alcool di a strada.

Sè ancu unknown se Justin hà sappiutu per cumunicà cù a bellezza. Se vulete, possa visità a so simpatia in Spagna.