Cumu blanzendu un mantellu chjamatu biancu?

I manteaux di longa piuma sò cunsiderate un signu di u gustu bellu è di a feminità. Ma u tempu, ancu i più cose qualità perdenu a so frescura primaria è esigene a ristaurazione. Hè per quessa chì hè impurtante per sapè per bluccà un mantellu biancu.

Se u dulcezza di u pruduttu hè una conseqüència di i contaminanti naturali chjuche, lavande ordinale di u mantellu di pallà vi aiuterà.

Quantu hà bè per lavavvi un pappu avicci?

Dopu issu prucessu, hè impurtante di seguità a règula di basa di a so cuntrollu:

  1. Per un pruduttu cusì prudliu cum'è un mantellu di piuma, lavà a manu ùn hè accettatu solu. L'utilizazione di i lavate, ancu in i modi più benigni, hè rigurosamente impeditu.
  2. A temperatura di l'acqua deve esse in a rigioni di 30-40 ° C.
  3. Ùn hè cunsigliatu di utilizà powders vulcanizing ordinali è liblanti. Invece, hè megliu aduprà prudutti speziali per i prudutti di i prudutti di u prezzu, sapori di u lattice vacanti, o shampoo.
  4. Quandu lavu micca, ùn stenderanu micca u pruduttu, ùn l'aghju micca u ghjuvatu cù rotanti cù i lighjendi progressivi.
  5. Dopu lavà a lavagna, rinite bien à u principiu di una calda è di l'acqua fresca cun un rinfriscante aiutu à suduverà l'acqua o l'acitu.

Se a contaminazione hè significativa è lavurava ùn portanu i risultati imposti, bisogna sapere ciò chì pudete pudè scurdà u mantellu.

Blanchi di i chjavi

A manera più faciule à scorcia i chalchi hè di utilizzà strumenti spiciali pi tali fini. I so struzziona chjaramente a mitulugia, e regule è prucessi.

In ogni casu, ci sò una quantità di metudi tradiziunali dispunibili per ogni ostelli è micca nè pocu effittivu. Opere i più cumuni:

Dopu lavatu o blanchizendu, i chjavi sò secchi o nantu à marcature speziale, o disposti è diffunditi nantu à una tagale o robba. L'Esperienza dimustrà chì seguendu tutti i reguli è i cunsiglii deskritti, pudete riturnate a vostra frescura di i prudutti è purità.