Cumu lavatu u parcu?

E vistimenti bè per un invernu friquè - un ghjacitore longu di ghjocu di acqua per un calevale di pelusa o sintesi. U parcu hè qualificante qualità rimettendu d'acqua, ùn hè micca sopra da u ventu, u rimpittimentu a face qualchì tranquillità è insubituabili ancu in un ghjiru à 50 gradi. I Parchi sò fatti di diversi materiali: nylon, cuttuni, denim è even seda. Cum'è qualsiasi altre outerwear, u parcu di u tempu à u tempu deve esse pulita. U prucessu di lavà hè l'uguali per tutti i tipi di parchi.

Cumu lavu una chaise parco?

E cunsidereghju à esse possibbili di lavà u parcu di u cuttuni è sintesi, è cumu fà cumu ghjustu.

Prima di tuttu, hè bisognu di leghje i designazioni per lavà i parchi, chì sò in solitu stampati nantu à l'etiqueta jacket. Uni di i so tipi ùn ponu micca lavatu à tuttu. In questu casu, a chjappu deve esse dati à puliti securizati. O pulisce u park in una manera secca.

  1. Prima di lavà a ghjilla, hè necessariu aghjà tutti i buttone, i cremmi è i buttuni nantu à questu, è poveru turnate u pruduttu fora. Allora u parcu stessu serà prutettore di a deformazione, è parechji elementi di metalli nantu à questu - da scarrafi nantu à a manu di tamburini.
  2. Hè megliu per lavà u parcu in una lavapuva cù una cundizione di u front, chì l'altri machini anu un effettu più grossu nantu à a chaqueta. Una bona opcione hè di lavà u parcu cù e pilcheti di tennis, chì, spinning together with the jacket in u tamburinu di a machina, spremà a pelusa in u ghjocu è impedisce di fallu à un bogai.
  3. Stretch the park per avanzu in acqua fridda cun un modu sensu senza spinning automatic. Trasfurmà a chaise à a mani, vede, l'acqua neve flussu da ellu o altru purtata. In questu casu, stendi u parcu novu in u carru.
  4. A scena sussegwenti serà lavatu i parchi in l'acqua di 30 gradi, ma digià cù 2/3 vetru di detergente liquidu specie per lavà i prudutti .
  5. Avà hè u tempu per assicurà i parchi. Lay out the jacket nantu à una superficia horizontale pianosa: in u pianu, per esempiu, o nantu à a tavula. Piuma in cima di u parcu cù una bagnu d'assoupule.
  6. Per esse u parcu nantu à l'acqua, bisognu di usà un secadoru cù una temperatura bassa. È ogni deci minuti avete bisognu à piglià a vostra schernacciata è l'arragnu abbastanza, lampendu u coppimentu in ellu. Pudete à seccu u parcu è vicinu à qualchi fonti di calori: batteugene centru, calefactore, etc. Ma in questu casu, da tempu à u tempu, assicuratevi di trasfurmà a ghiaccia per assicurà nentru à u rinfriscu.

U park vi sirve più di una stagione, se u trattatu cù cura è bè colpu solu u pruduttu.