Pie, cranberries, agrume, crema

Pie cù cowberry - una combinazione di boli di foresta cun una crema agria delicata hè un lussu culinariu, accessibile per tutti. È ùn hè micca difficiule di cocerà tutta a cosa, chì hè quale simu suggerìte per voi!

A pie aperta da u foglie è a crema agria

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per lubricazione:

Preparazione

In u iogurt scumpemu u ovu, aghjunghje l'oliu, soda è u sali. Pudintendu introdutore in a farina, ùn mezcolate micca a palla impastusa. Pigliemu à un tavulinu, chjude à a tavola e deixe un petit "reste".

Cuscinettu hè ordenatu, lavatu, è dormiremu in una pienza cun acqua furiosa. Furmà circa 5 minuti è si doblega e colti bianchi. Questu hè fatta, perchè quandu anu aghjustatu bachi freschi, u zitellu hè ancu attribuita. Sì ùn vi vulete micca cugghiate i cranberries, com'è una opzione - aghjunghje l'arti. una cuchja di fècula.

Pane u crema agria cù u zuccheru finu à chì si dissolvi cumplittamenti. A pasta hè divisa in dui parti in una ratio 1: 2. Gran reluire in una frittella è lined the oiled form. Tagliate a pasta chì fala nantu à i chjami. Spread in a forma di cranberries, top pour sour cream. Scacciate a pasta restante, fracciona in longi strisce è fate un "treccia" in cima.

U tocco finitu hè chì aghjunghje u pastu cù a szmtagnata cun u latti. È l'avemu mandatu per una ora in un forru preinfirmatu à 180 gradi. Prunùnziu prestu dà un pocu friscu sottu una capeduccata è sirvutu à a tavula - cù tè o latti.

A ricetta per una piezzu cù foglia è a crema agria di una pasta di levitu

Ingredients:

Per a prova:

Per ucredolo:

Preparazione

U latte hè caliatu à a temperatura di u corpu è dissolvi a levadura in ella. Patuanu cù farina di u salinu cù u zuccherinu di vellerie è a mità di u zuccherinu usualmente. Scappi in u latte di levitu è ​​a mità di a butta fuga. Amu piace una pasta suave, elastica, coperta cù una bagnu facia è fughje durante una ora in un locu caldu è tranquillu. Avissi duverà 2 volte in volumu. Dopu chì a pasta hè ghjustu è mette in una forma grezzata. Distribuemu ancu in u volumu. Dopu, copre cun una bagnu spugna è dà a prova per 20 minuti à a prova.

Quandu u levu hè ghjustu è rimette, facemu i nostri debbiti in a prova di massa, duvemu allora putia manghja, cut in fette finti. Cunsigliu cù pezzi cù u zuccaru è l'amanduli. Aghjunghjia u pastellu durante 25 minuti in un forru preinfirmatu à 200 gradi.

Trasfurmassi a gelatina per a intravessa in acqua fredda. A crema agria hè mistica cù u zuccheru, finu à a rivoluzione cumpleta. Nettone cù u zuccherinu di vellula. Ola a gelatina è ghjinìscenu in un bagnu di acqua. Mettite cù un parechje di cuci di crema agria , da fà aghjà à u grande. Aghjna aghjunghjemu a crema nucetera è cranberries in azucarera, mischjà tuttu bè. U friscu hè struitu in dui crosta. A parti inferma hè colatta in l'anellu per pastelli. A cuminciò u cuglitru u babbu cremoso e coperta cù una siconda zucca. Mandaremu per una ora in a fria, perchè a cattene stufa.

Cumu preparat un sughjettu di arenale cù e aranciu è a crema agria?

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Oliu fruttu cunfittatu nantu à un grossneru gruzzo. Mettite cù zuccheru, zucchero di vellerie è farina. Aghjunghjite l'ova è amassi a massa. Demu avemu spàrghjatu in a forma per quessa chì l'altuni archi sò furmati. Coperta era lavata, secca è sciuglita nantu à a massa. Agria in un forru preinfirmatu à u 180 gradi per una mitadila ora. Un'altra pastissima ghiacciona hè china di zucca fresca è di zucchero.