Cognac - bonu è dolce per a salute

Per a pruduzzione di cuncei uva di raghji di variità speciali, a maiò parti hè fruttìvule è resistente à malati "Uni Blanc". Ma l'acquavita ùn deve esse senza una tecnulugia di cucina speciale, chì dà a bevande un gustu refinatu è l'aroma. Sti funziunalità, cumminatu cun un status premium, facenu chì i fanciuti di cuncefali viaghjanu ind'i beneficenti di a salute, scurdate di i danni è di l'effetti secundari chì sò sempre prisenti à l'alcoholiceriu.

I benefici è danni di cuncegnu per a salute

Per principià ci hè necessariu di dicu chì cuncechju hè stata cumminata cum'è una zucca alcoòlica, l'urdinò hè di creà un elisir curamentu davanti à i pruduttori ùn valenu la pena. Per quessa, ùn ci hè bisognu à avè qualchissia mai spéciale spiranza nantu à stu tipu d'alcol. Ma ancu un qualchì prufitimentu per un urganìsimu di l'usu di cunceciu hè, di manera naturali, à a reception in dosi petite.

  1. Tannini murali a digestibilità di vitamina C , chì sicondu parechji dati pò stimulà a resistenza di u corpu.
  2. Improve l'appetite, aiutà in a pruduzione di u ghjornu gastrudu è migliurà i prucessi metabolichi. Ai dettu l'aiutu cù spasme vasti.
  3. Ajut a suprimi calori, hà un effettu benefizièvule in u grigorinu. In questu casu, pudete aghjunghje un pocu di gocce di u bèchju à u caldo. Cù angina dilujatu cù acquaghja d'acqua rinfriscà a to garganta, alcunu aghjunghjenu un latte u zucchero di limonu. Inoltre, a ricetta hè d'utilità per a bronchitis .
  4. E ponti affissibile è relaxanti nantu à l'esposizione a notte.
  5. E effettu di purificazione cù l'applicazione esterni in a cumpusizioni di e mascarelli di faccia è rinfurzà cù l'usu di a bellezza di i capelli.

Ma, cù i benefizii, ci hè sempre u danu à a salute, chì hè cuncecu ùn hè alcuna esurtazione. U mumentu più ovvi hè u risicu di l'addiction à l'alcohol. Inoltre ùn hè micca cunsigliatu per u cuncecu in ipertensione, malatie di rilitea è di vescu, diabetis mellitus. Inoltre, avete bisognu di ricordarii di u calore di calore di a bieraire - circa 240 kcal per 100 ml, a figura pò esse risposta si vìia u cognac in una nova moda cù soda dolce. E e donne chì vulianu perdita di pesu si deveru scurdate di questa bevanda, è di alcunu alcolu alcolu.