Museu di i baleni


Unu di l'attrazioni turistichi di Ulsan in Republica di Corea hè u museu di i balenissima incassette.

Infurmazioni ghjugna

U museu di a ballena in Ulsan hè l'unicu in u paese. L'apertura hà fattu u 31 di maghju 2005 in u portu di Changshenpo. Hè interessante chì sta città era cummirciali è ballerina. Quandu ci era una minaccia di l'esercitamentu tutale di i baleni, in u 1986, una cacciadella di cacciadella di banca ùn era in vigore. Per 20 anni dopu dichusà avvenimenti, una cullizzioni di exhibiti hè stata prumessa per a creazione di u museu . Ci sò più di 250 tesibuli, è in l'ultima dècada u museu di a balena hà sviluppatu i so fondi.

Chì ci hè interessante nantu à u museu di i baleni?

Grazie à una sughjetti incantevule, avete amparate assai di a vita di sti animali stupendenti. Oghje u museu hà più di 1800 exhibiti. Caminendu è vede una maravillosa exhibizione, puderete tene assai impressioni più brillanti, chì sarà ricurdata per sempre.

U museu hè un edifici di 4 stanzi cù una area totali di 6 mila 946 metru quadru. m, i palcudi di mostra di 2 mila 623 metru quadru. À u stessu tempu, u museu di i baleni pò visità 300 persone. In più di visualizà l'exposu dedicatu à i baleni, i seminarisi scientifichi è e lectures si tenenu quì.

Allura, quì hè ciò chì vi vede:

  1. U primu pianu hè un centru educativu per i zitelli. Ci hè un spaziu di informazioni, un cantu cugnitivu cù prucessi per u sughjettu, una sala di temàtica ghjucatu di i zitelli è un salone per i zitelli di età di età in primaria.
  2. U secunnu pianu hè dedicatu à u passatu di a cità di Ulsan durante a stagione di ballene. Quì vi vede parechji suldati di ballalli, parechji attrachi. In un locu separatu, hè tutale di u processu di prucessu di carcassi di i baleni. Impastanti salone cù i miniatures, in quali pudete vi visualmente a vita di a cità, chì hè stata intimata trà a pesca. In u listinu stessu ci hè una tenda induve pudete cumprà un souvenirs for memory.
  3. U terzu è quartu a pianta sò esposti di exhibe chì inserisci a vita è l'evoluzione di i baleni. Ci hè esse l'esurtazioni: travagliu sottu u mari, migrazzione di i baleni, l'intramuntesi di a balena, u hall cù scheletri è i cranichi. Una manifestazione separata hè dedicata à ballenas grises chì vicinu à a penisula coreana. Crippa assai impressiunanti sò i kopi rilativi di i gianti in a vita: i visitanti si sentenu tutti a grandeurità di sti animali, solu per allà vicinu à elli. À u 4u pianetru hè una sala di video 4D.

Cosa da fà?

In più di vede l'intreazioni affascinanti di u Museu di a Ballena, truvate assai assai altre spettaculu. Pudete fà a seguente:

  1. Camini longu di a strada di i baleni. A strada chì guida à u museu hè impannuta cù assai elementi decorattivi in ​​a forma di baleni, ancu ancu i luci di strada è si ferma.
  2. Un santuariu di balena , induve pudete piglià un viaghju in barca è vede e mammi in u so habitat naturale.
  3. U Delfinuariu hè situatu solu à 100 metri da u museu, è ùn serà micca solu l'adulte, ma ancu i zitelli. In più di un scupertu incredibile, ognunu anu da l'oppurtunità di natarii cun delfini è fate uni pochi ritmi in memoria in l'area tematichi tematicamente.
  4. Ricerca di u Tarucchero , situatu sott'à u museu, offre di gastrunume diverse platti di carne di balena. U so gustu hè un pocu pocu cumuni, ma stu restaurant hè assai populari. Inoltre quì pudete tastà i platti da u pezzu di mare è u pesciu.

Funzioni di visita

Excursii interessanti è detallati permettenu à amparà tutte di l'evoluzione di i balli di mare in u museu. Per visità serà utile per cunnosce l'infurmazioni dopu:

Custa d 'ingressu à u Museu di a Ballena:

À a sorte da u museu ci hè un libru in gustu chì pudete abbandunà a vostra opinion nantu à a so visita.

Cumu passaghju à u museu di a balena?

U museu di i baleni di Ulsan hè situatu in u portu di Changshenpo. U trasportu publicu ghjornu:

  1. Buses №№412, 432, 1402 da l'uplaniu di Ulsan, è dopu trasfiriu à busi №№256 o 406, scappa à a stanza "Changsengpo Korepanmulgvan".
  2. Da l'estazione di Ulsan , ci sò buses Nos. 117, 708, 1104, 1114 cù una trasferimentu à a parete "Kosok posithominol", duvemu avè bisognu à piglià l'autobus numero 246 è vai per a bus stop "Changsengpo Korepanmulgvan".
  3. Da a stazione di l'autobusare pigliate l'autobus numero 246 senza un traslacciu, vai per a fine "Changshenpho Korepanmulgvan.