Plages d'Albània

In l' Albania sò dui mari - Adriaticu è Ionianu. A varietà di e spiaghjoli in questu paese hè capacitu per sceglientà qualsiasi preferenze di i turisti: ùn sò i platti di sabbia è guida di pezzi, nantu à i spiaghjoli platti è trà e rochettuli chjucchi, fugliati è deserti, in cità è fora.

Pracy di a costa Adriatica

Se ci parlamanu di e mare di a costa Adriatica, prima di tutti, avemu bisognu di a so funzione cumuni: sò tutti sabbiati, cù una longa è longu in u mare, perchè l'acqua di mare hè bè rinfriscata è a sviluppanta infrastruttura turistica. Questi banni sò i megliu in Albània, anche si sò menu populari cun turisti, perchè sò in a regione nordica di u paese. In ogni casu, sò ideali per una festa di famiglia.

I spazii di i spiaghitori più famosi è equipati di l'Adriàticu sò in citti cum'è:

  1. Velipoya hè una cità chjuca cù una infrastruttura evolutie. A maiò parte di a spiaghja di Velipoi hè salvosa, intruduta da a civilisazione è pocu populari. Ci hè una grande opportunità di ritirata. Inoltre, ci sò dinò e cavalli equipdi cù tuttu ciò chì hè necessariu per i turisti.
  2. Shengin hè un spaziu di cunfini bastatu sviluppatu. A parti cintrali di a spiaggia di Shengjin hè abbastanza larga, à u sud, a strapata hè ristretta, ma quì cumincià una strada di pinu, chì crea una sombra pratera nantu à a spiaggia è satureghja l'aria cù u sapori di pinu.
  3. Durres hè a siconda cità più grande dopu à a capitale, chì hà assai attraversu è hè vicinu à Tirana, chì vi permette di combine vacanze a spiaggia cù passaghju attuale. I platti di Durres stritta nantu à a costa per 11 km. Ci sò una larga striscia di a costa è un grande numaru d'alberghi chì anu chjappà in poghini massifs, chì sò tipichi per questu spaziu. In i spiaghjani di Durres, ci sò cundizzioni per u scubibu, natation in una masque è skating in un yacht.

Beaches di a Costa Ioniica

A maiò parte di e famose plateaus de l'Albania sò situati nantu à a costa Joniica - in a regione meridionale di u paese. A diversità di l'Adriàticu, ùn sò micca stati platoni di sardini, ma petitsi chjucchi è petri stesi. In ogni casu, u mari più nìaghje, i paisaghji muntosi breathtabiali, è dinò un grande quantità di stili ospiti ogni annu facenu stu regione più populari. I più attraenti sò e seguenti platele nantu à u Mari Ioniu:

  1. In a cità di Vlora - assai chjosti cusì, hotel, ustarii, spettaculi è viaghjatori. Un pocu più vicinu da a cità principia a striscia di e rocheux, belli paesaggi è un ambiente più tranquillu chì in a cità. A costa littra tra Vlora è Saranda era meritava chjamata "Riviera of Flowers". Ci sò circundati da i giardini è l'aliveti. Inoltre, questa "Riviera albanesa" hè imbruttata da i vecchi villi chì anu trasfurmatu in lussu.
  2. In i cità di Dermi è Himara , e caratteristici amati di parechji turisti per l'incredibbili bellezza di i paisaghji naturali: ùn hè micca più una standa caleciata cuntinua, i platti sò situati trà e roche nantu à u mari. L'acqua trasparente è l'immensità interessanti di u sustegnu di u marinale attrae ancu i ghjente chì vulete relaxà.
  3. In Saranda - anche u fattu chì i spiaghjani sò situati in a cità, l'acqua di mare hè nuvita è trasparente. Excelente infrastruttura di spettazione: quì ponu rideate un scooter, catamaranu, moto di acqua. In u latu di a costa, ci hè un terraplice, in i dui costi cunfitturati cù e palme d'arme, induve i turisti anu caminari è induve si trovanu assai affare, cafè è attraversi ghjuchènduli, hè per questu sta locu hè cunsideratu cum'è u megliu per rinvià cù i zitelli .

Inoltre parechje platti petite chì si trovanu in l'area suburbana: Palyas, Draleos, Potami, Livadia è altri. Intrattenimentu per i turistici ùn sò micca menu: parechji partiti sò tenuti, programmi di mostra, è per sportivi estremi hè pussibule cullà nantu à un parapente di una altezza di 880 m above sea level (u Passu Logara) direttamente à a spiaggia di Pallas.