Cumu scuprerà una tacca di una cannila?

U pranzu romànticu di candjaghjella o sopra à e candele nantu à u pastore d'anniversariu hè, per suprattuttu, avvenimenti felice è animoso, ma dopu à elle pò esse cunsultà cunsultate nantu à a ropa, tapitula o tovaglia in a forma di tàzzii da a cera. È ogni muggife di una pregunta: cumu si sguassà una tina da una cannila è à u listessu tempu per ùn spoilse una cosa? Pudete, per suprattuttu, usanu muderni sustanzi quasimi di u mancigru mudellu, chì, cum'è di praticanti, di rapite è efficace efficace aiutanu à ridette mancu di a cannila. In ogni casu, ci sò parechje modi simplici è rìpidu chì aiutanu à trattà cù tàzzii stubborn.


Mètodi per sguassà tacchi di vandali

  1. Unu di e maneri più efficafichi di sguassà e maniche di candele hè di usà un ferru. Per un tali prucessu, avete bisognu di un ferru elettronicu, carta di scorcià o parechje servitori è un pappagallou bianca. Prima di tuttu, avemu bisognu cù cura sottu u cutiddanti da l'affluenza alta da u locu di cera, senza chì danu perduvendu u tela. Allora sutta a cosa cù un spaziu hè una napkin è u tela di cuttuni. In cima di u tacciu, un carta più blotting hè colatta è questu hè ironatu da u ferru, chì deve esse caliata à a temperature di pezza di l'affari delicate. Sutta l'influenza di cera di temperatura alta falesa, vai à carta, è poi à u tela. Mantene a ferru finu à chì a cera falesa è passa à u papetu. Dopu à quessa, ci sarà una manca greasy da a cera, chì hè lavata in acqua calda con pezza.
  2. A tacca di una cannila à un felpa o un velvaru, per regula, per lavà un ferru in calore hè impussibile, cum'è di un caldu in u tela feritosa pò patevi. Pudete pruvà di purtà una tanta tinga cù alcoolità o trementina.
  3. A cera di a ropa pò esse sbulitata cù l'aiutu di prudutti solidi, cum'è gasoline, acetone, dissolvente. Un soldi di soldi si deve nantu à a mancia è ponu esse duratu 20 minuti, poi aduprà a mancia cun un sbagliu è lavate a cosa cun detergente. In ogni casu, per e cose di crocheting, là e altre tessili dilicati, stu tipu di cinghje ùn hè micca adattatu. Per questi prudutti, ci hè un modu più amicu per sguassà i mancu di a candela: appliice un liquidu lavatu à a mancia è lasciate entre 10-12 ore. Dopu à quessa, a cera da a cannila, per regula, pò esse lavata in una lavatrice.
  4. Quandu a cera di cera da a cannila à suede, hè necessariu di mantene a sopra à u vaporizzariu, è poitella chjappà cun un sbagliu. L'altru opzione per lavurà suede hè l'usu di l'ammonia discu in l'acqua in a ratio: a mità cullera di l'alcoolu per litru di l'acqua. Wet the sponge in this solution and wipe the tinsi parechji volte.
  5. A manchje di cera da a tapita hè eliminata micca solu quandu hè espiuvutu à u calori, ma ancu da u metale friquenti, ma questu questu metu hè più durable è deve più pacienza. Scappemu u ghjacciu in un saccu di plastica è fugliate sta cera in ghjacci. Puderaghju prestu cù un cutiddu è u vacuum the tapitula. Questa prucedura deve esse ripetuta diversi volti à avè u pruduttu hè limpiatu di cera.
  6. Se ci sò piazzii di cera sò in u mobili, a cima di a mancia pò esse pulita cù un cultile, pruvatu di ùn fà dà u countertop. E poi l'assecurante di u secadoru per funnassi a cera, scorcia u manchie cù una napulita è di asciugare a superficia cun qualsiasi modi per cura di u mobili.

Comu pudete vede, ci sò parechje manere di mancu uni manciari di una cannila, ma deve esse ricordati chì, prima di usà un chimicu, deve esse verificatu capunanzu perchè cumu anu influente stu tessulu. Applica un pocu di a sustanzia à un pezzu pocu di vestizione, è se ùn ci hè mancanza o mancevi nantu à u tetu, u rimedu pò esse usatu per sguassà e manere di a cera.