Revestimentu di u parchjianu

Sì avete bisognu à accentuà o calda i pareti , a scelta megliu hè di coperà a so superficia cun u plasteru. À u listessu tempu, dopu à i lamaghjoni di i prugrammi di securità, parechje cumunicazioni sò squadreziati bè: armi electrici, risers è pipi di una caghjunu d'acqua, etc. Questi mati sò u bonu insulamentu di sonu, ponu esse facilmente stampati in u colore o wallpaper pegati. Fighjemu cumu pudete fà a guidata di i muri parcheghju cù i vostri mani.

I tecnulugia di marcu per parchje facechjare cù u cartone di gesso

  1. Per u travagliu avemu bisognu:
  • U fornu internu di i muri cun uvagghju pò esse da a preparazione, chì cunsiste à marcà e superfici. Questu prumesse di tutte l'irregulità, a prisenza di i cumunicazioni. Uvizzu u nivellu è i bobsicurus, avaremu l'allungamentu di guida nantu à u tettu è sopra u pianu, è ponu fendu noti per a locu di raccogli virticali. In i muri avemu installatu suspensii diretti, à quale u prufilu di raffia serà attaccatu in l'avvene. Ceppi è raffuni di sò raccugliati da viti autoccupanti. À l'urdinatore horizontale muntonu puntelli verticale.
  • Dopu questu, muncimu è insulanu tutte e cumunicazioni. Trà i culonni stanu u materiale calori-insulatori.
  • Cumpressammu u quadru cun fori di gypsum, chì sò strappati cù venti. A cima di u veschinu solu duvia solu affucatu in a superficia di u seccudu.
  • Guariscenu i costi trà e foglie cù l'aiutu di a cinta di pittura, è eppo ci sàppiate. U listessu pianu deve esse fattu è induve i vitture sò stati invicchiati
  • Questu averebbe cumu di una stanza, i mura di i quali anu face in ghjurnale. In u futuru, pò esse stampati, pinti, etc.